Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: از حدود یک میلیون و۳۶۷ هزار نفر جمعیت واجد شرایط در استان گلستان تاکنون ۷۴۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، حسن وفایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان رامیان اظهارداشت: از حدود یک میلیون و367 هزار نفر جمعیت واجد شرایط در استان گلستان تاکنون 740 هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان افزود: مقرر شده است امسال در استان 400 هزار کارت ملی هوشمند صادر شود که تاکنون 170 هزار نفر درخواست دریافت کرده‌ایم.

وفایی خاطرنشان کرد: نخستین ایستگاه سیار صدور کارت ملی در استان گلستان با هزینه 150 میلیون ریالی راه‌اندازی شده است و با توجه به این مقدار هزینه برای همه شهرهای استان مقدور به صرفه نیست.

وی تصریح کرد: کارت ملی‌های کاغذی که در حال حاضر در دست مردم است تا پایان امسال باطل می‌شود و در آغاز سال جدید دیگر اعتباری ندارد.

مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: در حال حاضر 25 دفتر خدمات دولتی و پیشخوان در استان داریم و ملاک ما برای راه‌اندازی دفتر جدید امکانات خوب جهت رقابتی شدن است.

دبیر شورای ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه در استان در 7 ماهه ابتدای امسال در بحث ازدواج و طلاق به ترتیب 11و 26 درصد کاهش داشته‌ایم، یادآور شد: در بحث ولادت و وفات نیز به ترتیب 4.1 و 6 درصد کاهش و افزایش داشته‌یم و علل این کاهش‌ها و افزایش‌ها باید بررسی شود.

وی خاطر نشان کرد: 53 درصد جمعیت شهرستان رامیان کارت ملی هوشمند گرفته‌اند و از 69 هزار نفر واجد شرایط دریافت 33 هزار نفر هنوز اقدامی نکرده‌اند.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت

یلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: من خودم از طرفداران ازدواج و فرزنداوری زیاد هستم معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، ادم‌ها هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: اعضای زندگی‌های خانوادگی در این شرایط از هم دور می‌شوند، ادم‌ها محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند. ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیزی و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهار داشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزنداوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگراینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادور شد: الان اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند درباره نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته گفت: الان سریال ما قدری این فضا را نشان می‌دهد و سنت شکنی کرده، تلویزیون بک رسانه مهم است و باید بیشتر ذر عرصه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سازمان ثبت احوال: آمار طلاق کاهشی شد
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • کارت‌های بانکی قدیمی خود را با کارت جدید جایگزین کنید
  • نرخ رشد جمعیت در استان گلستان در وضعیت «بحرانی» قرار دارد
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد