Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مزبانی پور در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: در آستانه اربعین حسینی و سفر زائران به قدمگاه عباس دوایر از مناطق مختلف استان، امسال همانند سالهای گذشته مجموعه شهرداری شادگان با بسیج امکانات، آماده خدمات‌رسانی به زائران در روز اربعین حسینی است.

وی افزود: طبق سال های گذشته زائران بیشتری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در این قدمگاه حضور خواهند داشت که امسال نیز این مراسم در روز اربعین حسینی با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شادگان در خصوص بیان بخشی از اقدامات شهرداری شادگان درقدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) افزود: تنظیف، پاکسازی، آماده‌سازی، استقرار ماشین آلات سنگین ، آتش‌نشانی ، نصب باکس هاى زباله، نصب بنر، نصب سیستم صوتى و اعزام کارگران در محل اجراى مراسم بخشی از فعالیت‌های شهرداری شادگان در خدمت‌رسانی به زائران این قدمگاه در روز اربعین حسینی است.

وى گفت: امیدواریم مجموع این اقدامات صورت گرفته موجبات ارتقای سطح کیفی خدمات به زوار حسینی و رفاه حال بیشتر این افراد باشد.

مزبانى پور در پایان با بیان اینکه حرکت عظیم سیاسی و معنوی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان جهان اسلام و به‌ویژه دشمنان قسم‌خورده شیعه است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم با به کارگیری تمام امکانات و توان خود در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در شهرستان شادگان عمل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 

دریافت 72 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6082209

دیگر خبرها

  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل