Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم ملی بوکس ایران اظهار داشت: بوکس ما در حال حاضر فلج است. اردوها تعطیل شده و هر کسی که ذره‌ای با ورزش آشنایی داشته باشد، می‌داند تعطیلی اردوها یعنی خوابیدن و در کما بودن بوکس. امیدوارم هر چه زودتر اردوها تشکیل شود و بچه‌ها برای مسابقات آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وقفه، ضربه بزرگی به بوکس می‌زند. البته بوکس ایران در چند سال اخیر افت کرده است.

وی با اشاره به سرپرستی افشین داوری در فدراسیون بوکس تصریح کرد: من کاری ندارم که چه کسی انتخاب می‌شود اما داوری برای بوکس کارآمد نیست. من با آقای داوری، میانه خوبی دارم اما فارغ از اینکه او معاون وزیر بوده یا سمت‌های مدیریتی دیگری داشته، معتقدم حضورش به سود بوکس تمام نمی‌شود. به قول شهید چمران «می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است. آن را می‌پذیرم اما می‌گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد بی‌تقواست.» تعهد به تنهایی کافی نیست.

بوکسور المپیکی سابق کشورمان تصریح کرد: وقتی از کاری سر در نمی‌آوریم باید از کارشناسان خبره کمک بگیریم. تعطیلی اردوهای تیم ملی یکی از اتفاقاتی است که نمود پیدا کرده است. منتظرم کار آقای داوری استارت بخورد تا ببینم می‌خواهد چه کند. کسانی که می‌خواهند به او رأی بدهند، بدانند که رویه فعلی به هیچ عنوان درست نیست. این آقا به درد نمی‌خورد.

سهپوند در خصوص روح‌الله حسینی، نایب‌رئیس فدراسیون بوکس که برای انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده، گفت: من با روح‌الله حسینی مشکل داشتم اما او بوکسور بزرگی بوده و درد این رشته را به خوبی می‌فهمد. حسینی، خاک بوکس را خورده و قطعا بوکسور و مربی را از کسی که در دو و میدانی بوده بیشتر درک می‌کند.

وی افزود: ما عادت بدی داریم که وقتی در کاری تخصصی نداریم، به آن ورود می‌کنیم. به طور مثال اگر به من بگویند رئیس هیأت کشتی استان شوم، تا اینکه من بخواهم آزمون و خطا انجام دهم، کار را خراب کرده و جایگاه‌ها را تخریب می‌کنم. تا بخواهم تجربه کسب کنم، به همه چیز گند می‌زنم. من به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص رشته‌ای که در‌ آن تخصصی ندارم، اظهار نظر نمی‌کنم.

بوکسور المپیکی سابق کشورمان ادامه داد: روح‌الله حسینی به اصطلاح «این کاره» است. در دورانی که مربگیری می‌کردم، حسینی یکی از کسانی بود که با او مشکل داشتم اما معتقدم در حال حاضر بهترین گزینه است. او از جنس و خانواده بوکس محسوب می‌شود و می‌تواند مدیریت بهتری انجام دهد.

سپهوند در پایان گفت: قطعا حسینی، بوکسور را با سبیل به رینگ نمی‌فرستد! آقای داوری هنوز نمی‌داند بوکسور باید با صورت تراشیده مبارزه کند و در مسابقات قهرمانی کشور، یک بوکسور را با نیم متر سبیل به رینگ فرستاده است! این اتفاق یک فاجعه است. در اتفاقی دیگر ایشان، بوکسور 69 کیلوگرم را در وزن 60 کیلو وارد رینگ کرد. مدیریت ایشان به درد بوکس نمی‌خورد و همان‌طور که گفتم گزینه‌ای بهتر از حسینی وجود ندارد. من و هیأت بوکس استان لرستان به صورت تمام قد از او حمایت می‌کنیم و امیدواریم ناجی بوکس باشد.

604

بوکس مرتضی سهپوند افشین داوری روح الله حسینی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز

شورای برگزاری آکادمی اسکار قوانین جدید جوایز و مقررات کمپین را برای مراسم اسکار ۹۷ که در ۲ مارس برگزار می‌شود، تصویب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تغییرات قابل توجهی در دسته امتیازات اصلی اسکار ایجاد شده است. حالا حداکثر ۳ آهنگساز به شرط آنکه سهم قابل توجهی در موسیقی فیلم داشته باشند، می‌توانند تندیس اسکار را دریافت کنند.


قوانین قبلی آهنگسازان را ملزم می‌کرد که کارشان را به صورت گروهی (یک باند یا اکیپ) به آکادمی ارسال کنند. براساس آن قانون جان باتیست، ترنت رزنور و آتیکوس راس برندگان اسکار موسیقی انیمیشن (روح) در سال ۲۰۲۰ فقط یک تندیس دریافت کردند.


قوانین جدید اسکار فهرست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه اسکار را از ۱۵ عنوان به ۲۰ عنوان رسانده است؛ فهرست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه اسکار در اواخر دسامبر و قبل از شروع دوره رای‌گیری رسمی در میان نامزدها، اعلام می‌شود.


دوره رای‌گیری رسمی در میان نامزد‌ها در ژانویه شروع می‌شود.


آکادمی اسکار از این به بعد دیگر سالن‌های درایو _ این (ماشین‌رو) را برای پخش فیلم‌های اسکار مناسب نمی‌داند؛ در سال ۲۰۲۰ و پس از همه‌گیری ویروس کرونا تصمیم گرفته شده بود که فیلم‌های اسکار به صورت موقتی در سالن‌های درایو _ این پخش شوند، زیرا سینما‌های سرپوشیده بسته شده بودند. آکادمی اسکار در همان سال به پلتفرم‌های پخش جهانی و وی ا دی‌ها اجازه داده بود که فیلم‌های اسکار را پخش کنند.


براساس قوانین جدید اسکار یک فیلم برای آنکه به عنوان بهترین فیلم اسکار شناخته شود، باید طبق شرایطی که برای اکران فیلم‌ها در سال ۲۰۲۳ اعلام شد، اکران و پخش شده باشد. یعنی فیلمی به عنوان بهترین فیلم اسکار انتخاب و معرفی خواهد شد که در مرحله مقدماتی به مدت یک هفته در یکی از ۶ بازار ایالات متحده آمریکا اکران شده و سپس در ۴۵ روز متوالی و غیر متوالی در ۱۰ بازار از ۵۰ بازار برتر ایالات متحده آمریکا به نمایش گذاشته شده باشد.


فیلم‌هایی که طبق برنامه‌ریزی‌ها پس از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۵ اکران می‌شوند، باید برنامه‌های اکرانشان توسط آکادمی اسکار تائید شود و تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۵ اکرانشان تکمیل شود.


علاوه بر این تولیدکنندگان فیلم‌هایی که می‌خواهند جایزه بهترین فیلم اسکار را دریافت کنند، باید فرم ورود به استاندارد‌های نمایندگی را به آکادمی ارسال کنند، زیرا اثرشان باید حداقل ۲ مورد از ۴ استاندارد‌های تعریف شده را داشته باشد. همچنین به تولیدکنندگان فیلم‌ها توصیه می‌شود که قبل از فرارسیدن تاریخ اولین نمایش مقدماتی فیلم‌هایشان برای دریافت گواهینامه علامت پی جی‌ای درخواست دهند.


در دسته فیلمنامه، ارسال فیلمنامه نهایی برای بررسی نسخه اصلی یا اقتباسی الزامی است.


فیلم‌های پویانمایی که برای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند بین‌المللی واجد شرایط باشند، می‌توانند انیمیشن بلند در نظر گرفته شوند.


شرایط تعیین شده برای فیلم‌های واجد شرایط برای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند بین‌المللی از ۱ نوامبر ۲۰۲۳ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ به روزرسانی شد.


تغییراتی هم در جوایز فرمانداران ایجاد شده است مثلا جایزه یادبود ایروینگ جی. تالبرگ که به تهیه‌کنندگان خلاقی که به صورت مستمر کار‌های با کیفیت انجام می‌دهند، داده می‌شد، همان تندیس اسکار خواهد بود. این جایزه تا به امروز به شکل نیم‌تنه سنتی تالبرگ بود؛ آخرین دریافت‌کنندگان جایزه تالبرگ کاتلین کندی و فرانک مارشال در سال ۲۰۱۸ بودند.


تعریف جایزه بشر دوستانه ژان هرشولت نیز به این صورت اصلاح شده است که (به فردی در صنعت سینما داده می‌شود که از طریق تلاش‌های بشردوستانه برای ارتقای رفاه انسانی و کمک به اصلاح نابرابری‌ها، اعتباری را برای صنعت سینما به ارمغان آورده باشد.)


در نهایت ۲ جایزه از جوایز علمی و فنی تغییر نام دادند: جایزه گوردون‌ای ساویر حالا (جایزه یک عمر دستاورد علمی و فناوری) است. جایزه جان آ. بونر هم به (جایزه خدمات علمی و فنی) تغییر نام داده است.


یک فیلم برای بررسی در آکادمی اسکار باید از ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم