Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@20:56:17 GMT

بلوکه کردن ۱۲۰۰ حساب‌ توسط بانک های عربستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۲۸۹۶

بلوکه کردن ۱۲۰۰ حساب‌ توسط بانک های عربستان

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رویترز، دو تن از کارمندان بانک‌های عربستان اعلام کردند که تعداد حساب‌های بلوکه شدن در این کشور به احتمال زیاد بیشتر خواهد شد.

بانک‌های عربستانی حساب‌های بیش از ۱۲۰۰ تن از افراد و شرکت‌های این کشور را در چهارچوب طرح مبارزه با فساد بلوکه کردند.

در همین راستا یکی از کارمندان بانک به خبرگزاری رویترز گفت که بانک مرکزی دستور داده حساب افرادی که تحت تحقیق و بازجویی هستند بلوکه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارمندان بانک نیز گفت که بانک مرکزی با برخی از بانک‌های خارجی این هفته دیدار داشته و به آنها اطمینان داده که بلوکه کردن حساب‌ها افراد را هدف قرار می‌دهد و شرکت‌های مرتبط با این افراد متضرر نخواهند شد.

در پی حالت نگرانی و تشنجی که از آغاز کمپین ضد فساد در عربستان بر این کشور حاکم شده بیشتر سهام‌های اصلی در بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس کاهش یافته است.

کمیته مبارزه با فساد عربستان شنبه شماری از شاهزاده‌ها و وزرای سابق این کشور را به اتهام فساد مالی بازداشت کرده و پرونده تحقیقاتی در این باره را آغاز کرد.

عربستان سعودی بانک بلوکه حساب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند