Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همایش کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز(۱۷آبان) در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری و با حضور جمعی از مدیران کل و کارشناسان دستگاه های اجرایی، شرکت های خصوصی مرتبط با این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ محسن یساولی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری در این همایش گفت: این همایش با هدف رونق خدمات فاوا، ایجاد کارآفرینی و کسب و کارهای نو در استان که نیازمند حمایت های معنوی و مادی، ارائه راهکارهای مناسب و فرهنگ سازی در شیوه های تجارت نوین است برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یساولی افزود:‌ پتانسیل ویژه استان مرکزی در حوزه فناوری اطلاعات در سطح ملی چشمگیر است که با حمایت از بخش خصوصی و ایجاد ارتباط بین دولت و این بخش گام های موثری برداشته شده است.

 

وی به برخی خدمات انجام شده در این حوزه طی یکسال اخیر اشاره و عنوان کرد:‌ راه اندازی مرکز داده استان، اتصال دهیاری های استان به شبکه دولت، ارائه اینترنت روستایی در قالب طرح کنسرسیوم همت و های وب تا پایان اردیبهشت سال 1397 از جمله این اقدامات بوده است.

 

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ادامه داد:‌ بهره مندی از طرح کارورزی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، وام وجوه اداره شده، مرکز تسهیل گری و توانمندسازی کسب کار های نو پا و برپایی الکامپ سال جاری از تلاش های در دست انجام  است.

 

در ادامه این همایش خانم براتی، معاون اشتغال اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی به تشریح طرح کارورزی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، دکتر رفیعی، رئیس پارک علم و فناوری اطلاعات استان به معرفی خدمات پارک علم و فناوری استان، دکتر رحمانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به ارائه شرح وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مهندس دانش، نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیان توضیحاتی در خصوص مرکز تسهیل گری و توانمندسازی کسب کار های نو پا پرداختند.

 

پایان بخش این مراسم سخنرانی دکتر منصوری، عضو هیئت علمی دانشگاه اراک و کارآفرین موفق استان با موضوع «سهم خواهی از آینده ثروت با استفاده از فناوری اطلاعات» بود.

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه

به گزارش همشهری آنلاین، «مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه» اعلام کرد که ادعای مقابله و رهگیری موشک‌های ایرانی شلیک شده به سوی اسرائیل تواسط پایگاه راداری کوراجیک در منطقه ملاتیا در ترکیه صحت ندارد.

این مرکز که وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه است در بیانیه‌ای تاکید کرد که ادعاها در این خصوص واقعیت ندارد.

به نقل از آناتولی، در این بیانیه آمده است: پیش از این نیز ادعاهای مربوط به پایگاه راداری کوراجیک که در پی دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس مطرح شد، را تکذیب کرده بودیم. این ادعاها صحت ندارد و بار دیگر به‌طور عامدانه مطرح شد. اطلاعات دریافتی از پایگاه راداری کوراجیک تنها در چارچوب قوانین ناتو و با اعضای این ائتلاف به اشتراک گذاشته می‌شود. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با کشورهایی که در ائتلاف ناتو نیستند مانند اسرائیل وارد نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ترکیه همواره درکنار برادران فلسطینی ایستاده و در هر شریطب به این کار ادامه خواهد داد و نباید به این ادعاها و گمراهی‌ها توجه کرد.

نیروی هوا فضای سپاه اخیرا در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد.

کد خبر 846061 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ایران و ترکیه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟