Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخلاف تصور هنوز حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی، 2 روز پیش بود که مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی اعلام کردند که مشکل حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حل شده و با ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت: مدارک پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است و مسئولان این باشگاه‌ها هم اعلام کردند که مشکلی برای حضور در آسیا ندارند اما این مسئله به منزله حضور قطعی این تیم‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیست.

وی ادامه داد: بعد از ارسال مدارک، بررسی صحت و سقم اطلاعات در دستور کار قرار می‌گیرد. ما باید در نهایت تیم‌های ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهیم. اتفاقا کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما جدیدا ایمیل زده و اعلام کرده که باید در بررسی مدارک نماینده‌های معرفی شده دقت بیشتری داشته باشیم. در کل حضور قطعی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان سال آینده در روز آخر قطعی می‌شود.

مهدی در خصوص اینکه اگر از جمع 4 تیم معرفی شده تیمی مجوز نگیرد، چه باشگاهی جایگزین آنها می‌شود، گفت: در این مورد موضع ما کاملا بی طرفانه خواهد بود، یعنی اگر تیمی تایید نشود با توجه به رده‌بندی تیم‌ها در فصل گذشته در لیگ برتر نماینده جایگزین خواهد شد. به این ترتیب تا 8 تیم برتر فصل گذشته به تریبت جایگاه در جدول جایگزین خواهند شد.

وی در پایان گفت: ما از الان نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی تایید نمی‌شود و تا روز آخر همه تیم‌ها فرصت دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد