Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@04:35:14 GMT

«وحید فرهنگی» شهید مدافع حرم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۴۳۱۳

پاسدار بسیجی وحید فرهنگی، فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی در ادلب سوریه به شهادت رسید.

به گزارش صدای ایران،«وحید فرهنگی» متولد 1370 در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز گذشته سه شنبه 16 آبان ماه 96 در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

این شهید 26 ساله پیش‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او هجدهمین شهید مدافع استان اذربایجان شرقی است.

پیکر مطهر او اکنون در معراج شهدای تهران است و به زودی برای انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در تبریز منتقل خواهد شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در دیدار با شهردار میاندوآب گفت: زمین سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مشکل سند مالکیت دارد و در این زمینه اقدامات صورت گرفته، اما نتیجه نداده است.

وی با ابراز نگرانی از نبود پایان کار و سند مالکیت از شهردار میاندوآب خواست تا برای صدور پایان کار و اخذ سند برای املاک دانشگاه همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشند.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب هم در این نشست قول مساعد داد در رایزنی با ادارات ذیربط مشکل پایان کار و سند مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور فرماندار ویژه میاندوآب و نهاد‌های ذیربط در آینده نزدیک رفع کند و شهرداری در این زمینه به‌عنوان نهاد تأثیرگذار و متولی همکاری‌های لازم را در این باره انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟