Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آل هاشم در پیامی شهادت وحید فرهنگی شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام محمد علی آل‌هاشم با انتشار پیامی شهادت هجدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و

مولود شوم آن یعنی تکفیری‌‌‌های داعش را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر شهادت بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل‌‌هایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ ؛ داعشی‌‌‌های جنایت کار و دردمنش بدانند این خون‌‌‌های پاک عزم و اراده پولادین انسان‌‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم‌‌‌تر و با انگیزه‌‌‌تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری امام خامنه‌‌‌ای و به‌‌‌ویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان‌‌شرقی تسلیت عرض می‌‌نمایم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآنی عترت نور صبر و اجر مسألت دارم.

سید محمد علی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران