Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: افرادی که به صورت رایگان بیمه سلامت شده‌اند، می‌توانند صندوق بیمه خود را به صندوق بیمه ایرانیان تغییر دهند.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، پرویز رمضانی افزود: این افراد تا کنون می‌توانستند از خدمات بخش دولتی استفاده کنند اما با توجه به این که برخی خدمات در مراکز درمانی بخش خصوصی ارائه می‌شود، اکنون این شرایط فراهم شده که بیمه شدگان با تغییر صندوق بیمه خود بتوانند از خدمات بخش خصوصی نیز بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، بیان کرد: این بیمه شدگان که تعدادشان در استان ما، 55 هزار نفر است می‌توانند با پرداخت نیمی از حق بیمه که به ازای هر نفر ماهانه 20 هزار تومان می‌شود، صندوق بیمه خود را از سلامت همگانی به بیمه ایرانیان تغییر دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد: این افراد از داروخانه‌های بخش خصوصی نیز می‌توانند داروی خود را تهیه کنند البته مشروط به این که پزشک بخش دولتی آن را تجویز کرده باشد.

اکنون 495 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم

احمد محمدی زاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت با تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت در حرکت است و عملیات اخیر سپاه نیز اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا بخشید.

وی افزود: روز به روز اتفاقات جدیدی در منطقه و جهان رقم می‌خورد و برتری نظام اسلامی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیشتر آشکار می‌شود.

محمدی زاده در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: باید مسایل اساسی که منجر به افزایش و کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیمم.

وی اضافه کرد: فرمانداران و ثبت احوال و امور بانوان استانداری بوشهر در این زمینه آمارگیری کنند و دانشگاه خلیج فارس نیز کار علمی و دانش بنیان در این عرصه از طریق پژوهش‌های دانشگاهی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید به صد در صد تخصیص و پرداخت برسند گفت: انتظار داریم که از محل منابع ملی و استانی، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان شد و ابراز داشت: زنان روستایی که از سال ۹۶، فرزند سوم خود را متولد کرده، از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده و صحیح انجام شود.

وی افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های ده گانه انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم