Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- ستاد نماز جمعه خرم‌آباد با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در مصلای الغدیر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد نماز جمعه خرم آباد با صدور اطلاعیه ای از برگزاری مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در مصلای الغدیر این شهر خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مردم ولایتمدار شهرستان خرم آباد می رساند، به مناسبت اربعین حسینی، مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) در روز جمعه مورخه ۹۶/۸/۱۹ از ساعت ۱۱ صبح در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه حضرت آیت الله مبلغی نماینده مردم خرم آباد در مجلس خبرگان رهبری است.

از عموم برادران و خواهران ایمانی برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تند خادم به امامت صدیقی در نماز جمعه و ردصلاحیت خودش

امیررضا خادم به برگزاری نماز جمعه به امامت کاظم صدیقی واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس اسبق فدراسیون کشتی و قهرمان سابق کشتی جهان، با یادآوردی عدم احراز صلاحیت خودش برای انتخابات فدراسیون کشتی، به برگزاری دوباره نماز جمعه به امامت کاظم صدیقی اعتراض کرد:«این جناب آنقدر در آسمان‌ها سیر می‌کند و اعتمادبنفس بالا دارد، که اتهامات وارده به خود را هجمه به ملت ایران تعبیر کرده.»

معاون سابق وزارت ورزش، در پستی اینستاگرامی نوشته: «۵ سال پیش، به من گفتند: "صلاحیتت احراز نشده است". و اجازه شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی را ندادند. در حالی که اگر من مشکل و یا ابهامی در رفتار و عملکردم داشتم، قاعدتاً از ۵ سال قبل از ثبت نام در انتخابات، نمی‌توانستم در جایگاهی بالاتر در حال فعالیت باشم. من حتی یک پرونده یا شکایت در هیچ یک از محاکم قضایی نداشتم.»

«بعد فردی با عنوان نشانه خدا بر روی زمین (آیت‌الله) یا نمونه و دلیل اسلام (حجت‌الاسلام)، به وضوح ملکی به نامش است که حق قانونی و شرعی و عرف او نیست، و خودش هم به صراحت اعتراف به این امر کرده، بعد نه‌تنها مجبور به پاسخگویی در هیچ محکمه‌ای نمی‌شود، بلکه حتی به دلیل "عدم احراز صلاحیت" برای مدتی، از امامتِ نمازگزارانِ مومن توسط او هم جلوگیری نمی‌شود!»

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • تنبیه رژیم غاصب اسراییل سبب عزت مسلمانان عالم شده است
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!
  • برگزاری آیین اربعین شهید امنیت در روستای گنجه ای
  • اعتراض تند خادم به امامت صدیقی در نماز جمعه و ردصلاحیت خودش