Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-24@20:28:41 GMT

دیگو سیمئونه در رویای مربیگری در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۵۲۸۰

دیگو سیمئونه در رویای مربیگری در لیگ جزیره

به گزارش"۱۱نیوز"؛ اسکای اسپرتس در گزارشی مدعی شده دیگو سیمئونه مشتاق قبول مربی‌گری تیمی از لیگ انگلیس است: «او مربی‎ای است که حالا از تیم فوتبال اتلتیکومادرید بزرگ‎تر شده است و وقتی در چنین حالتی برای مدتی طولانی در یک تیم بمانی دچار افت می‎شوی؛ همان اتفاقی که برای سیمئونه افتاده است.
او حالا به لیگ برتر نگاه می‎کند و با خود می ‏گوید قرار نیست مربی منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال یا لیورپول شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوانم مربی چلسی شوم و بعد از آن گزینه بعدی اورتون است. اورتون هم باشگاهی ثروتمند است که دستمزدهای خوبی پرداخت می‎کند و در لیگ جزیره هم هست. پس چرا نباید به انگلیس بروم.
همه مربیان دوست دارند زمانی در لیگ برتر مربی‎گری کنند. در اسپانیا تیم‌‎ها مجبورند برای درآمدزایی ساعت ۱۱:۳۰ صبح بازی کنند. اما ما مجبور نیستیم. لیگ برتر همان جایی است که دوست دارد باشد. پول موجود در این لیگ بسیار تعیین کننده است و به همین دلیل است که همه مربیان از جمله سیمئونه به کار در این لیگ فکر می‎کنند. » برچسب ها: دیگو سیمئونه ، ۱۱نیوز ، لیگ برتر انگلیس ، لیگ جزیره ، دیگو سیمئونه در رویای مربی‌گری در لیگ جزیره

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد