Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نبوی با تاکید بر این نکته که :آنها که با دیدگاه های بنده آشنایی دارند، می دانند من با بسیاری از مواضع ریز و درشت روزنامه ی کیهان و آقای شریعتمداری اصلا موافق نیستم. ولی از نظر حرفه ی روزنامه نگاری با این تیتر کیهان: « شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی» به شدت موافق ام. این یک تیتر حرفه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شریان نیوز،به نقل از جهان نیوز؛ وی می‌نویسد:

1- آنها که اقدام کیهان را خلاف مصالح ملی می دانند خوب است توجه کنند که تیتر کیهان یک روتیتر هم دارد: «گزارش کیهان از عملیاتی شدن تهدیدهای یمن» این روتیتر از نظر حرفه ای کاملا با تیتر هماهنگ است. کسانی که اخبار تجاوز سه ساله ی عربستان و امارات و... را علیه یمن تعقیب کرده اند بخوبی می دانند که ارتش یمن و کمیته های دفاع مردمی این کشور چندین بار و با صراحت از برنامه و قصد دفاعی و بازدارنده ی خود علیه عربستان و امارات سخن گفته بودند. تیتر کیهان هم به همین سابقه ی خبر و هشدارهای دفاعی ارتش و کمیته های دفاع مردمی یمن اشاره دارد. به همین خاطر کار کیهان از منظر اصول روزنامه نگاری یک اقدام کاملا حرفه ای است.
2 ــ اگر به مواضع مسولان رسمی امارات در همین چند سال گذشته (غیر از ماجراجویی های دامنه دار این امیر نشین در باره ی جزایرسه گانه ی ایرانی) علیه ایران توجه کنیم، خواهیم دید که آنها از هیچ فرصتی برای بیان دیدگاه های افراطی خود چه علیه ایران و بویژه مشارکت در طرح ها و نقشه های ضد ایرانی، خودداری و کوتاهی نکرده اند. در این صورت چرا باید از یک روزنامه نگار و روزنامه ی ایرانی که فاقد مسوولیت رسمی و دولتی است، گلایه کنیم و آن را خلاف مصالح کشور بدانیم؟
3ــ به گمان بنده، یکی از ایرادات راهبردی و خسارتبار سیاست خارجی ایران این است که نتوانسته بازی موافق و مخالف را (که غربی ها و بویژه انگلیسی ها و آمریکایی ها در آن استاد اند) یاد بگیرد تا بتواند در شرایط مقتضی قدرت چانه زنی خود را در مذاکرات دو یا چند جانبه ی بین المللی افزایش دهد. در همین ماجرای برجام، اگر دولت و دبیرخانه ی شورای عالی امنیت ملی، به آن شکل تند و حتی بعضا توهین آمیز، منتقدان را نمی نواختند و آنهمه محدودیت اعمال نمی کردند، شاید با برگ برنده ی مخالفان داخلی کشور علیه مذاکرات و ... می توانستند بر مانور خود بیفزایند. جیم کری در اوج مذاکرات بر موضوع و مساله ی مخالفان داخلی کشورش با مذاکرات منتج به برجام تا توانست مانور داد و صد البته برای کشورش امتیاز هم گرفت. و ...
4 ــ حتما و حتما جز در موارد مربوط به بنیادهای سیاست خارجی کشور، اصلا خوب نیست که جهان از ما یک صدا و یک موضع بخواند و بشنود.
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9w

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر