Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان از آغاز عملیات آسفالت راه روستایی قیلسون از توابع شهرستان سقز به طول ۱۵۸۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، رامین محمودی گفت: عملیات مذکور به طول ۱۵۸۰ مترمربع و به عرض ۵/۵ متر در حال احداث است که با تکمیل آن ۱۳۰ خانوار روستای قیلسون از راه مناسب آسفالت برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۵۰۰ مترمکعب عملیات خاک‌برداری، ۲۹۷۱ مترمکعب اساس و زیراساس توسط پیمانکار پروژه انجام گرفته تا به مرحله آسفالت‌ریزی رسیده است و تا پایان هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان

 مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: حجم مخازن آب شهری استان تا پیش از اقدامات انجام شده در سال قبل ۲۴۵ هزار و ۵۳۰ مترمکعب بود که با ساخت ۴ باب مخزن جدید در سال ۱۴۰۲ این میزان به ۲۵۸۵۳۰ مترمکعب رسید.

محمد فرهاد افزود: در سال گذشته ۲ باب مخزن آب در داخل تصفیه خانه شهر دیواندره به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب، یک باب مخزن در شهرستان بانه (شهر بویین) به ظرفیت ۲ هزار و یک باب در شهرستان سروآباد به ظرفیت یکهزار مترمکعب احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مخازن شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۱۲۹ باب بوده است که با ۴ باب مخزن احداث شده طی سال گذشته، هم اکنون ۱۳۳ باب مخزن در شهر‌های استان وجود دارد.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد