Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شهیدپرور بهبهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مردم بهبهان و دیار سردار سرلشگر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر با حضور در مراسم باشکوهی از پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شهیدپرور بهبهان روز یکشنبه 21 آبان ماه از ساعت 15:30 آغاز می‌شود و همشهریان سردار شهید صدرالله فنی و سردار شهید حبیب‌الله شمایلی از لاله‌های بی‌نشان زهرایی استقبال می‌کنند.

مردم دیار سردار شهید عبدالعلی بهروزی و شهید سید ماندنی موسوی در ابتدای شهر و از فلکه استیل به استقبال پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می‌روند.

قرار است پیکر پاک این شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان و شهر شهید رضا شجاعی آرام ‌گیرد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه 15 آبان ماه از معراج شهدای تهران به اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل شد.

پیکر پاک این شهید والامقام در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان با استقبال مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به اهواز و استان خوزستان انتقال یافت.

آیین استقبال از پیکر پاک این شهید در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد و مردم خوزستان به همراه خانواده شهیدان پیکر مطهر این مسافر کربلا را دربرگرفتند.

جزییات آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان به زودی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان می‌رسد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد

به گزارش قدس خراسان، «حاج ابوالفضل لطیف‌زاده» از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سن ۶۰ سالگی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «حاج ابوالفضل لطیف زاده» پس از تحمل سال ها رنج و درد دوران مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع رأس ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

«ابوالفضل‌ لطیف زاده» در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد