Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: این مرکز امروز به درختی تنومند برای خدمت به نیرو‌های مسلح تبدیل شده است.

امیر احمدرضا پوردستان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی ارتش در مراسم معارفه و تودیع رئیس جدید این مرکز، اظهار کرد: انشاءالله مرکز مطالعات راهبردی بتواند آنچنان که در شان ارتش جمهوری اسلامی ایران است وظایف و ماموریت‌های خود را به شایستگی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش ضمن تقدیر از زحمات گذشته کارکنان این مرکز ادامه داد: مرکز مطالعات ارتش روزی نهالی نوپا بود که به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش‌های ارزشمند امیر موسوی توسعه یافت، این مرکز امروز مانند درختی تنومند شده که یگان‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح می‌توانند از میوه‌های آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: آرزوی من این است که بتوانم پاسخگوی اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده کل ارتش در مرکز مطالعات راهبردی باشم.

امیر پوردستان خاطر نشان کرد: من بسیار خوشحالم که در این مرکز حضور دارم تا بتوانم با روشنایی علم روح خود را روشن‌تر کنم.

 سرلشکر موسوی در مراسم معارفه امیرپوردستان : این حکم اهمیت مرکز مطالعات ارتش را نشان می دهد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا، اظهار کرد: مرکز مطالعات یکی از سازمان‌های تحول آفرین و مسیرساز است که از اندیشه و نظر صاحبان فکر و ایده در جهت اعتلای ارتش و نیرو‌های مسلح استفاده می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاوت اساسی این مرکز با دیگر بخش‌ها در این است که همه برنامه‌ها و راهبرد‌های آن جزء به جزء مبتنی بر تدابیر و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا است و اگر در طول حیاتش بتواند تنها یک ایده و تفکر خلاق که مبدا تحول باشد را ایجاد کند به هدفش رسیده است.

سرلشکر موسوی در ارتباط با حکم صادر شده از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر پوردستان به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا گفت: این حکم مبارک از دو جنبه دارای اهمیت است؛ اول اینکه اهمیت مرکز مطالعات را نشان می‌دهد و دوم بیانگر شخصیت و توانایی امیر پوردستان است که مورد عنایت خاص حضرت آقا بودند و هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و ارزشمند امیرپوردستان در مسئولیت های قبلی، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

 29216

 

 

کلید واژه‌ها : ارتش جمهوری اسلامی ایران - آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند