Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-15@05:10:32 GMT

مصاحبه وزیر کشور در فرودگاه زاهدان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۶۶۶۵

مصاحبه وزیر کشور در فرودگاه زاهدان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

برنامه های دولت در سیستان و بلوچستان ، تداوم برنامه های چهار سال گذشته در این استان است.

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان،   وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه این شهر با بیان این مطلب گفت با جابجایی استانداران تجربیات مفید برای پیشبرد اهداف دولت منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی فضلی افزود توقع رئیس جمهور از استانداران، اجرای برنامه ها و مصوبات برنامه ششم توسعه به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی از استاندار جدید سیستان و بلوچستان خواست شرایط مناسبی را برای افزایش حجم سرمایه گذاری و اجرای برنامه های عمرانی در این استان ایجاد کند.
وزیر کشور سپس با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
رحمانی فضلی در این دیدار از همکاری نماینده ولی فقیه ، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مسئولان استان با استاندار قبلی تقدیر کرد و گفت امیدواریم با تداوم این همکاریها، شاهد پیشبرد برنامه ها و طرح های در دست اقدام در این استان باشیم.
آیت الله سلیمانی ، نماینده ولی فقیه در استان هم از خدمات دولت و تلاش های هاشمی ، استاندار قبلی در استان تقدیر کرد و گفت امیدواریم استاندار جدید نیز بتواند با تلاش و پیگیری های خود، گام موثری برای پیشرفت و آبادانی استان بردارد. 

گفتنی است : هم اکنون مراسم  تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور در تالار فردوسی زاهدان در حال برگزاری است.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از مواهب دریا به عنوان ثروت عظیم خدادادی؛ به بهترین نحو بهره‌گیری کنیم

 محمد کرمی؛ استاندار در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات شیلات آبهای دور چابهار اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط جغرافیایی و فرهنگی مرزدار اسلام محسوب می‌شود.

وی افزود: مدیر باید در کار خود نوآوری و خلاقیت داشته باشد چراکه یک مدیر نوآور می‌تواند زمینه پیشرفت یک مجموعه را فراهم آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید از شرایطی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دریا یک ثروت بسیار عظیم است که باید از مواهب آن بهره گیری کنیم لذا در سواحل چابهار باید مراکز تحقیقاتی تأسیس کرد که با هسته های فناور دانشگاه پیوند داشته باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ اراده هاست و دشمن سعی دارد؛ اراده ما را تضعیف کند تا از این راه به اهداف شوم خود دست یابد.

وی ادامه داد: چند صد هکتار نخلستان جدید از ارقام تجاری با ارزش در استان ایجاد شده و جا دارد که در سایر حوزه ها از جمله میوه های گرمسیری، دامپروری، شیلات و مرغداری نیز سرمایه گذاری هایی مبتنی بر روش های نوین انجام شود.

کرمی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که در صورت وقوع سیلاب و سایر بلایای طبیعی دچار خسارت نشویم.

 

 
   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم در انتخابات آبروی نظام را حفظ کرد
  • استاندار سیستان و بلوچستان: مردم در برگزاری انتخابات سنگ تمام گذاشتند
  • شهرداران سیستان و بلوچستان باید برای تامین هزینه‌های شهر درآمدزایی داشته باشند
  • مردم سیستان و بلوچستان در جریان انتخابات سنگ تمام گذاشتند
  • ورود معاون گردشگری به زاهدان
  • دستگاههای اجرایی بر عملکرد پیمانکاران به دقت نظارت داشته باشند
  • بهره برداری از بزرگراه زابل - زاهدان،درشش ماهه دوم سال آینده
  • باید از مواهب دریا به عنوان ثروت عظیم خدادادی؛ به بهترین نحو بهره‌گیری کنیم
  • وزش باد شدیددر زاهدان
  • وزش باد شدید شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی زاهدان به ۸۰۰ متر کاهش داد