Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@02:46:30 GMT

دستگیری یک مرد زن نما در کرمان +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۶۶۶۶

دستگیری یک مرد زن نما در کرمان +تصویر

خرداد: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری مردی در پوشش زنانه که قصد اخاذی از شهروندان را داشت،خبر داد.

به گزارش خرداد از ایرنا، سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: ماموران این فرماندهی حین گشت زنی در سطح شهر به این فرد مشکوک شدند و وی پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری وی و در بازجویی دریافتند که این فرد، مردی در پوشش زنانه است که قصد اخاذی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل شده است.

برچسب ها: دستگیری ، مرد زن نما ، کرمان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند

 سرهنگ علی اسدیان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مرند موضوع سرقت‌ها به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲سارق حرفه‌ای را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره وغیره اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی مرنداز شهروندان خواست هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته ودر صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد (فیلم)
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد + فیلم
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری فردی که ۴۰۰۰ متر اراضی دولتی در کرمان را تصرف کرده بود
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران