Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - دفتر موسسه بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه و گردشگری حلال در حوزه جهان اسلام باحضور مقامات کشوری و استانی در جزیره قشم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر اداره کل موسسه بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه و گردشگری حلال در حوزه جهان اسلام عصر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام اکبر فلاح نژاد مسئول روابط بین الملل مقام معظم رهبری، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم و مهمانان کشوری و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این روز آزمایشگاه های تخصصی مرکز ملی تحقیقات حلال ایران به بهره برداری رسید. در این آزمایشگاه مجوزهای استاندارد در حوزه گردشگری حلال صادر خواهد شد. این مرکز به عنوان مرجع مجوزهای حلال در کشور شناخته می شود.

در این روز مراسم انتخاب جزیره قشم به عنوان اولین مرگز گردشگری حلال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد