Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:59:31 GMT

چراغ سبز ذوب‌آهن برای سربازی پهلوان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۷۷۶۶

سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کرد مشکلی با سرباز شدن احسان پهلوان ندارد.


به گزارش "ورزش‌سه"، از چند هفته قبل بحث جدایی احسان پهلوان از ذوب آهن و حضور این بازیکن در تراکتورسازی به عنوان یار سرباز مطرح شده است. در این باره گفته می شود همه اقدامات لازم انجام گرفته و پهلوان نیم فصل به تیم تبریزی خواهد پیوست.

امروز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن نیز به سرباز شدن پهلوان چراغ سبز نشان داد تا تقریبا همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه نویی در این خصوص گفت: «من با احسان پهلوان بارها صحبت کردم. او فوتبالیست و انسان آقایی است اما او توقعی که داشتیم را نتوانسته برآورده کند. به او گفتم اگر یک دقیقه هم به قراردادت مانده کار کن و بعد اگر می خواهی بروی، برو. اگر بخواهد به سربازی برود، استقبال می کنیم. به هر حال فوتبالیست باید جایی کار کند که آرامش داشته باشد.»

با این تفسیر احتمالا باید منتظر سرباز شدن احسان پهلوان در نیم فصل و حضور این بازیکن در تراکتورسازی برای نیم فصل دوم باشیم.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم