Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:20:44 GMT

حذف جوانان ایران در دور مقدماتی قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۸۱۶۷

حذف جوانان ایران در دور مقدماتی قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتبال جوانان با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا بازماند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از گروه E مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا اردن و سوریه همگروه‌های ایران به مصاف هم رفتند که اردن با شکست دو بر یک حریف صدرنشین شد و به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی این مسابقات که سال آینده در اندونزی برگزار می‌شود، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با صدرنشینی اردن با 7 امتیاز تیم ملی ایران با پنج امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به دلیل امتیاز کمتر نسبت به سایر تیم‌های دوم این دوره از مسابقات، نتوانست به مرحله نهایی صعود کند تا یک ناکامی دیگر در کارنامه فوتبال ایران ثبت شود.

ایران در این دوره از مسابقات مقابل اردن و سوریه با تساوی متوقف شود تا پیروزی پرگل برابر فلسطین هم چاره‌ساز نشود.

حذف ایران در حالی است که جوانان ایران سال گذشته توانستند با هدایت امیرحسین پیروانی به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا صعود کنند و مجوز جام‌جهانی را به دست بیاورند اما در این دوره فرهاد پورغلامی نتوانست تیمش را تا مرحله نهایی رقابت‌ها هم برساند.

با حذف تیم ملی امید و تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکنون دو ناکامی بزرگ برای فوتبال ایران در رده‌های پایه ثبت شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به دومین برد پیاپی در رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید