Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در تالار سوره حوزه هنری که زمان آن ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه است، برگزیدگان نمایشگاه نسل کشی مذهبی در میانمار معرفی خواهند شد و جوایز نقدی و لوح تقدیر به آنها اهدا می شود. داوری آثار راه یافته به نمایشگاه و انتخاب آثار برگزیده، توسط محمدحسین نیرومند، احمد آقاقلی زاده و احمدرضا دالوند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراحل آماده سازی کتاب آثار منتخب نمایشگاه مذکور رو به پایان بوده و به زودی طی مراسمی از این کتاب رونمایی خواهد شد.

پیش از این مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری و برگزار کننده این رویداد هنری، اعلام کرده بود که کتاب این نمایشگاه برای مجامع بین المللی، برخی رهبران کشورهای غربی و همینطور آنگ سان سوچی ارسال خواهد شد.

آثاری از داوران این رویداد هنری نیز به صورت افتخاری در نمایشگاه نسل کشی مذهبی در میانمار به نمایش درآمده بود. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر