Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

چنانچه در ویدئوی شماره یک مسابقه ی ببین و بگو (ویدئوی اول) نتوانستید به پاسخ سوال دست پیدا کنید، در این ویدئو با توضیحات بیشتر ما همراه باشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویدئوی دوم مسابقه ی شماره شصت و ششم ببین و بگو:

این چهره سال ۱۳۶۰ و در کرج به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران کودکی برای کمک به خانواده در خیابان نزدیک خانه‌شان، آب‌انجیر خنک می‌فروخت، پسربچه ای چشم آبی، که چند سال بعد نه تنها بارها مدال طلای قوی‌ترین مرد ایران را از آن خود کرد، بلکه در مسابقات جهانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

وی از همان اول عاشق پرورش اندام بود. او عکس‌ها ی ورزشکاران پرورش اندام را تهیه می‌‌کرد، سر آنها را قیچی می‌کرد و سر خودش را جای آنها می‌گذاشت، اما به واسطه حضور برادرش در رشته کشتی، از سال ۱۳۷۵ در این رشته فعالیت کرد و در سال ۱۳۷۶ در وزن ۴۸ کیلو گرم به عنوان قهرمانی کشور در رشته کشتی نائل آمد.

این اسطوره ، در سال ۱۳۷۷ به رشته پرورش‌اندام رو آورد و در سال‌های ۸۱ و ۸۲، دو بار قهرمان مسابقات پرورش‌اندام تهران و ایران شد.

چهره ی امروز مسابقه پارس فوتبال، از جمله ورزشکاران صاحب عنوان کشورمان در رشته پرورش اندام است و در کارنامه ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج، ۲ دوره قهرمانی تهران، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش‌اندام و در قویترین مردان ۱ دوره چهارم ایران، ۲ دوره سوم ایران، ۱ دوره قهرمان کشور، ۲ دوره قهرمان قویترین مردان آهنین، ۱ دوره سوم جهان و ۱ دوره اول جهان را داشت.

هدف از برگزاری مسابقه “ببین و بگوبالا بردن هرچه بیشتر اطلاعات عمومی ورزشی شما کاربران این رسانه خواهد بود و البته ایجاد شرایطی برای ارتباط دو سویه ی بیشتر کاربران با این رسانه. چرا که پویایی و پیشرفت هر رسانه منوط به ارتباطی هرچه نزدیک تر بین تحریریه و کاربران خواهد بود.

چنانچه در ویدئوی شماره یک مسابقه (ویدئوی اول) نتوانستید به پاسخ سوال دست پیدا کنید، در این ویدئو با توضیحات بیشتر ما همراه باشید.

اطلاع از اسامی برندگان:

با عنایت به مشارکت بالای کاربران پارس فوتبال در مسابقه ی ببین و بگو و با توجه به اینکه زمان کافی برای شرکت تمامی علاقه مندان به این مسابقه فراهم شود، از این پس مسابقه بصورت دو روز یکبار برگزار می شود. در این بین اما نکته ی قابل ذکر این است که در آینده که قرار است جوایزی برای این مسابقه اعلام شود، در پایان هر مسابقه دو نفر برنده که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، جایزه تعلق خواهد گرفت!

شما کاربران پارس فوتبال، برای اطلاع از آخرین اخبار مسابقه ی ببین و بگو و اسامی برندگان این مسابقه، می توانید از طریق کانال پارس فوتبال در نرم افزار تلگرام به نشانی Parsfootball@ ما را دنبال کنید.

برای دیدن ویدئوی شماره یک این مسابقه،روی همین لینک کلیک کنید.

پس از رسیدن به جواب مسابقه می توانید پاسخ آن را به آی دی ParsFootball_Admin@ در نرم افزار تلگرام ارسال بفرمایید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی