Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرامرزی هنرمند نقاش در گفتگو با امتداد نیوز درباره اینکه به عنوان یک هنرمند چقدر از برنامه های تلویزیون بهره می گیرد، بیان کرد: من تلویزیون نگاه نمی کنم و این رسانه چیزی برای جذب من نداشته است. البته جذب کردن مخاطب به تلویزیون مساله ای تدریجی است همانطور که از دست دادن مخاطب از تلویزیون نیز به تدریجی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر رسانه ای وقتی می بیند مخاطبش را از دست داده است باید بازنگری کند و به عملکرد خود در حوزه اطلاع رسانی برنامه ها مروری داشته باشد.

فرامرزی عنوان کرد: من فقط برنامه های شبکه چهار را می بینم و از جمله این برنامه ها «چشم شب روشن» است که پیگیری می کنم. البته فکر می کنم بیشتر در این برنامه حرف زده می شود و کمتر به صورت تصویری سراغ هنر می روند.

این نقاش و هنرمند درباره دکورها و المان های تصویری برنامه های تلویزیون اظهار کرد: آنقدر دکورها ضعیف، سطحی، ابتدایی و غیرکارشناسی است که گویی تلویزیون در این سال ها به جای پیشرفت، پسرفت داشته است. من خیلی در این زمینه ها کنجکاو هستم و گاهی پیگیری می کنم و خوشحال می شوم که تلویزیون برنامه خوبی داشته باشد که آنها را ببینم اما حتی دکور برنامه ها چشم نواز نیستند و شما را ترغیب نمی کند.

وی بیان کرد: این همه پرسنل در تلویزیون هستند که فعالیت دارند و حقوق می گیرند اما چرا ما خروجی این همه نیرو را در تلویزیون نمی بینیم.

فرامرزی درباره اینکه برنامه های مرتبط با شاخه های مختلف هنر را در تلویزیون پیدا نمی کند، اظهار کرد: ما در هفته به طور متوسط ۳۰ افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی داریم که اینها حتی در حد برنامه های درجه سه تلویزیون هم مورد توجه قرار نمی گیرند.

وی در پایان درباره اینکه چقدر از هنرمندان در ساخت برنامه های هنری مشاوره گرفته می شود، اظهار کرد: هیچ گاه از ما مشاوره گرفته نمی شود. آنها حس بی نیازی می کنند و فقط می خواهند دقیقه ای برنامه ای تهیه کرده و روی آنتن ببرند تا آنتن پر شود.

true برچسب ها : رسانه ملی طراحی صحنه و لباس علی فرامرزی نقاشی نقد تلویزیون true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو