Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار هندیجان گفت: ستاد اربعین شهرستان هندیجان تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در هندیجان را به‌صورت کامل پیش‌بینی کرده است.

کوروش مودت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خدمت مردم شریف ایران و شهرستان ولایت مدار هندیجان، ستاد اربعین شهرستان اقدامات لازم در جهت برگزاری مراسم باشکوه را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم اربعین حسینی چند سالی است به‌صورت پیاده‌روی از شهر به‌سوی امامزاده میرنعمان(ع) که در 22 کیلومتری هندیجان قرار دارد، برگزار می‌شود. امسال برای اولین بار هماهنگی‌های خوبی بین سایر دستگاه‌ها صورت گرفته است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در طول مسیر شهر هندیجان تا امامزاده میرنعمان (ع) 10 موکب پذیرایی مستقر است.

وی گفت: با تشکیل ستاد اربعین و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم، همچنین شورای تأمین نیز در جهت تأمین امنیت کامل زائران تشکیل و از نیروهای سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، نیروی انتظامی، نیروهای مرزبانی درخواست تأمین امنیت را کرده‌ایم.

مودت عنوان کرد: زیرسازی موکب‌ها با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و شهرداری، شرکت زه کشی پارس صورت گرفته، و سرویس‌های بهداشتی با همکاری بخشداری مرکزی و شهرداری هندیجان ساخته‌شده‌اند.

همه دستگاه‌هایی اجرایی هندیجان در خدمت‌رسانی زائران مشارکت دارند

وی با اشاره به اینکه مستقر شدن تانکرهای آب‌رسان در جهت تأمین آب شرب و مصرفی موکب‌ها که در اختیار زائران قرار دهند، گفت: در این خصوص دستگاه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی مساعدت کرده‌اند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: برنامه‌های روز اربعین مداحی، سخنرانی، نماز جماعت، صرف نهار بر سفره بابرکت حضرت سیدالشهدا(ع) تعزیه‌خوانی از جمله برنامه‌های فرهنگی در امامزاده میرنعمان(ع) خواهد بود.

وی گفت: تأمین پوشش امنیتی، ترافیکی، پیش‌بینی پارکینگ بزرگ در یک کیلومتری امامزاده میرنعمان(ع) تا مردم بتوانند با وسایل نقلیه تردد راحتی داشته باشند.

مودت عنوان کرد: پیش‌بینی ما حضور بیش از 5 هزار نفر در مراسم اربعین هندیجان است، که ما برنامه اطعام را فراهم کرده‌ایم همچنین از همکاری هیئت‌های مذهبی، هیئت‌امنا ستاد اربعین، مردم خیر نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: استقرار اکیپ‌های هلال‌احمر، امدادی، اورژانس، نیروهای شبکه بهداشت و درمان در طول مسیر و محل اجتماع مردم در امامزاده میر نعمان(ع) از دیگر برنامه‌های مراسم اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

R41468/P1486/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: وقوع سیل مجدد در سیستان و بلوچستان کمر مردم را شکسته است و هر آنچه مردم و کشاورزان داشته‌اند در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، از بین رفته است.

وی ضمن تشکر از حضور برخی دولت‌مردان همچون وزیر کشور در این استان گفت: ابعاد جدید این سیل هم باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و انتظار ما از دولت آن است که تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات وارده به استان سیستان و بلوچستان بر اثر سیل را در نظر بگیرد.

کد خبر 6084307 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان