Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال به اظهارنظر در مورد مسائل مختلف پرداخت است که مشروح آن در زیر می‌آید:

* شما مجدداً در یک زمان خوب پس از به ثمر رساندن گل و کمک به تیم باشگاهی‌تان به تیم ملی ملحق شدید. اکنون چه احساسی دارید؟
بسیار خوب. همه چیز برای تیم به خوبی پیش می‌رود و من به تمرکزم ادامه می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و مثل همیشه کم کم رشد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خوب است که همیشه بدانیم که می‌توانیم به تیم کمک کنیم، اما گلزنی و کمک به تیم همیشه نتیجه کار گروهی است، نه کار فردی یک بازیکن. وقتی تیم خوب باشد ما هم رشد می‌کنیم. امیدوارم که به همین شکل ادامه دهیم و این لحظات خوب با تیم ملی تداوم یابد.

* صعود به جام جهانی یک کار خاص بود، اما به نظر آغازی دوباره است برای هدفی بزرگ‌تر که در جام جهانی بازی کنیم. در خصوص کارهایی که باید در آینده انجام شود چه نظری دارید؟
صعود یک موضوع است و جام جهانی مورد دیگری. ما با تیم‌هایی بازی کردیم که کاملاً با آنهایی که در جام جهانی هستند متفاوت هستند. بنابراین به همین دلیل آماده‌سازی بسیارمهم است. ما به بهترین صعودی که تاکنون وجود داشته است، دست یافتیم (به بهترین شکل صعود کردیم) اما باید بسیار سخت تلاش کنیم، اردوهای خوبی را داشته باشیم، مسابقات آماده‌سازی خوبی را فراهم کنیم، شرایط کار بهتر را فراهم کنیم و ... . صعود ما به جام جهانی انتظارات زیادی را به وجود آورد و این سؤال که عملکرد ما در جام جهانی چطور خواهد بود. اکنون ما باید تلاش کنیم تا سطح انتظارات را زنده نگه داریم و به آن برسیم. ما بهترین عملکردمان را ارائه می‌دهیم. تمام اعضای تیم به دنبال آماده کردن خود به بهترین شکل هستند و ما سعی می‌کنیم که همین کار را انجام دهیم.

* عملکرد تیم ملی هنوز بسیار خوب است، اما برخی اوقات با مسابقاتی مواجه می‌شویم که کارها همیشه به بهترین شکل انجام نمی‌شود. برای مثال ما در خصوص مسابقه با سوریه صحبت می‌کنیم. این‌گونه بازی‌ها برای رشد تیم تا چه اندازه به‌عنوان تجربه تلقی می‌شود؟

صادقانه بگویم که آن بازی یکی از بهترین بازی‌های ما نبود. یک نظری به وجود آمد که ما به طور صددرصد روی بازی تمرکز نداشتیم، اما با صداقت باید بگویم که این‌گونه نبود. شاید این حقیقت که ما پس از مدتی طولانی شکست ناپذیری، گلی دریافت نکردیم قدری ما را تحت تأثیر قرار داد، اما با این وجود ما کماکان سخت تلاش کردیم، به بازی برگشتیم و تا انتها جنگیدیم تا شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. برخی اوقات نمی‌شود خوب بازی کرد، اما این را هم باید یاد بگیریم. وقتی موارد همیشه به شکلی که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود ما باید سعی کنیم صددرصد تمرکز کنیم. این موضوع مهم است.

* انتظارت از این دو مسابقه تدارکاتی مقابل پاناما و ونزوئلا چیست؟
ما با دو تیم خوب از قاره آمریکا مواجه می‌شویم، تیم‌هایی با سبک بازی که احتمالاً در گروه‌مان قرار می‌گیرند. آنها حریفان خوبی هستند، به ویژه پاناما که به جام جهانی 2018 نیز صعود کرده است. ما باید سعی کنیم که در بازی‌مان کم کم رشد کرده و بیشترین تجربه را کسب کنیم. همه تیم‌ها به دنبال انجام بهترین بازی و یافتن حریفان خوب هستند. بنابراین ما هم باید از آنچه که داریم، بهترین استفاده را ببریم.

فوتبال جهانبخش تیم ملی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید محمد رستگاری در حاشیه بازدید اصحاب رسانه استان با اشاره به بهسازی و آماده‌سازی بافت تاریخی روستای تاریخی فهرج افزود: آنچه روستای تاریخی فهرج را منحصربه‌فرد کرده، وجود مسجد کهن و قدیمی‌ترین مسجد کشور، بافت تاریخی ارزشمند و بسیاری از ویژگی‌های دیگری است که از حیث میراث‌فرهنگی آن را ارزشمند کرده است.


وی ادامه داد: به‌عنوان یکی از هشت روستای منتخب کشور برای قرارگرفتن در لیست برترین دهکده‌های گردشگری دنیا، این روستا نیز مطرح است و این انتخاب از سوی سازمان گردشگری جهانی اتفاق خواهد افتاد و پرونده تهیه‌شده برای انتخاب این روستای تاریخی به‌عنوان بهترین دهکده گردشگری به وزارت میراث‌فرهنگی آماده و این پرونده تا دوشنبه آینده برای ارائه به سازمان جهانی گردشگری باید نهایی شود.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اعلامی که انجام شده است عزمی در روستا شکل گرفت و اهالی روستا، استانداری و مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای بازسازی و نوسازی بافت تاریخی روستای تاریخی فهرج تلاش کردند و این اقدام ارزشمند انجام شد.


وی تصریح کرد: زمینه دسترس‌پذیری آسان برای افراد دارای معلولیت، مرمت بنا‌های تاریخی، کاه‌گل معابر، احداث سرویس‌های بهداشتی استاندارد و نصب تابلو‌های بین‌المللی در روستا از جمله اقدامات عمرانی است که در فهرج در حال انجام است.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد اضافه کرد: ۲۵۰ متر طول مسیر گردشگری روستا با اضافه‌کردن کف‌سازی و بدنه‌سازی در قالب مشارکت نهاد‌های مختلف در حال انجام است و دستگاه‌های مختلفی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بتوانیم در یک بازه زمانی فشرده اقداماتی که شاید سال‌ها خلأ آن در روستای فهرج وجود داشته را انجام دهیم.


رستگاری با اشاره به اینکه رویداد‌ها و آداب‌ورسوم فهرج نیز باید معرفی شود، افزود: امیدواریم با شاخصه‌هایی که معرفی‌شده، همتی که انجام شده و محتوایی که تهیه می‌شود، روستای فهرج بتواند امتیازات لازم را کسب کند تا این اتفاق مهم برای کشور با معرفی فهرج به‌عنوان یکی از روستا‌های برتر گردشگری دنیا رخ دهد.


وی اظهار کرد: خوشبختانه همه ظرفیت‌های لازم برای انتخاب روستای تاریخی فهرج وجود دارد و از بین دو هزار روستا به‌عنوان دومین روستا در کشور توسط میراث‌فرهنگی مورد موافقت قرار گرفت تا اقدامات لازم انجام‌شده و پرونده این روستا به سازمان جهانی گردشگری ارسال شود.

دیگر خبرها

  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه