Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:50:54 GMT

سبک زندگی ایرانی‌ها در جهات مختلف باید حسینی باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۰۲۹۸

سبک زندگی ایرانی‌ها در جهات مختلف باید حسینی باشد

نماینده بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس با بیان اینکه جریان وهابیت توسط یک جریان انگلیسی به وجود آمد تا در دنیای اسلام اختلاف ایجاد کنند، گفت: باید تلاش کنیم زندگی وسبک زندگیمان حسینی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر عبادی صبح امروز در مراسم عزادارای در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: جریان وهابیت توسط یک جریان مرموز انگلیسی به وجود آمده و انگلیس‌ها مکتب وهابیت را بنا نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دنیا مکتب بهائیت را در بین اهل سنت و وهابیت کاشتند، افزود: آنها با ایجاد وهابیت هدفشان این بود تا بتوانند ابزار اختلافات در دنیای اسلام را مدیریت کنند و جلوی وحدت دنیای اسلام را بگیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وهابیت درمنطقه توسط عربستان ، آمریکا و اسرائیل اداره می‌شود و انگلیس هم جزو همان دسته است که این موضوع مانند روز بر همه روشن است.

عبادی با بیان اینکه به دلیل عشق مکتب اهل بیت و علمای که داشت وهابیت زیاد نتوانست رشد کند، افزود: وهابیت با پول‌های میلیاردی درآمدهای نفتی رشد وبه وجود آمده تا اسلام را تحریف و بین مسلمانان اختلاف بیاندازند واین جریان‌ها در منطقه توسط غرب هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه داعش هم که افکار وهابیت را دارد از سرمایه همان وهابیت به وجود آمده افزود: یکی از کارهایی که در جریان مکتب وهابیت شکل گرفته تلاش برای جدا کردن مسلمانان از ائمه است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش به عنوان موجودی منفوری است که با تمدن مخالف بوده و محور شرارت در منطقه است و به راحتی زنان، مردمان وکودکان بیگناه را زنده زنده سر می‌برد.

عبادی با بیان اینکه وهابیت هرگونه نزدیک شدن به ائمه و قبور مطهر آنها را شرک دانسته وکمک گرفتن از پیامبران خدا را هم شرک می‌‌داند، افزود: کمک گرفتن آل سعود از ترماپ شرک نیست اما کمک گرفتن از اولیاء خدا از دیدگاه وهابیت شرک است.

وی بیان داشت: در فتنه 88 وزیر امور خارجه انگلیس وقتی در مجلس مورد بازخواست قرار گرفت، در جمع نمایندگان گفت، ما هرچه تلاش کردیم که جمهوری اسلامی ایران ساقط شود اما جواب نداد گویا خدا هم ایرانی است‌.

عبادی با اشاره به مکتب امام حسین(ع) و عزاداری‌ها افزود: باید عزاداری‌های ما برای حضرت سیدالشهدا(ع) در شان این حضرت و سبک زندگی و رفتار ما هم حسینی باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود بگوییم ما را با سیاست کاری نیست بگذاریم هرکس هرکار می‌خواهد انجام دهد، اظهار داشت: این دیدگاه درستی نیست که هرکس در دنیا هر جنایتی انجام دهد و ما بگوییم به ما ربطی ندارد این مسلمانی نیست.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی فیلم بیوگرافی «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژه» را در اختیار گرفته که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور مشهور از ایرانی و مهاجرت او به فرانسه، دست و پنجه نرم کردن با فقر و سپس به شهرت رسیدن در فضای بین المللی است.

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن ۲۰۲۱ به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست و «داون مک دانیل» با همکاری «فیلیپ دی لیون» نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

منصور بهرامی تنیسور ۶۸ ساله متولد ایران، به دلیل سبک بازی سرگرم کننده و داستان زندگی خارق العاده اش، چهره ای محبوب در مسابقات بین المللی تنیس است.

او که در دهه ۱۹۵۰ در ایران به دنیا آمد، با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت شروع به یاد گرفتن تنیس کرد و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده می‌کرد. او پس از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی‌خانمانی رو به رو شد و شبانه در خیابان های پاریس پرسه می زد و روزها در رختکن استادیوم رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه بهرامی از طریق اراده قوی و تیز هوشی، پیچیدگی‌های زندگی را به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی طی می‌کند، در حالی که پیوندهای پایداری با نمادهای تنیس که استعداد او را می‌شناختند، ایجاد می‌کند تا رویای دوران کودکی‌اش را برای بازی در رولان گاروس محقق کند.

بهرامی همچنین به نشریه ددلاین گفت: در طول سال‌ها خیلی‌ها به من گفته‌اند که داستان من برای اکران در سینما ساخته شده است، و بسیار مفتخرم که فیلمی بلند از زندگی من ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانژه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز است، بلکه مرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و این واقعیت که او یک تنیس باز نیمه حرفه‌ای است یکی از آن شانس های بزرگ است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و با آن لبخند بزند، مرد بسیار خوشبختی خواهم بود».

رومالد بولانژه نیز منصور بهرامی را یک قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و اشتیاق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و عنوان کرد که بسیار مفتخر است که سفر خارق‌العاده او را به پرده سینما می‌آورم.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت هسل دیزاین
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟