Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار سارق منزل خبردادوگفت: این متهمان به بهانه مهمانی به خانه یکی از دوستانشان رفته بودند که، اقدام به سرقت ۲۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی کردند.

 سرهنگ رضا بستو در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، از چهار تن از دوستان پسرش شکایت کرده و اظهار داشت: زمانی که وی در منزل حضور نداشته فرزندش چهار تن از دوستان خود را به خانه دعوت کرده و این دوستان اقدام به سرقت طلا و جواهرات منزل وی به ارزش ۳۰ میلیون تومان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی و تحقیقات وارد عمل شده و ضمن تشکیل پرونده به تحقیقات از این چهار نفر که مالباخته از آنها شکایت کرده بود پرداختند.

وی گفت : اظهارات ضد و نقیض و دروغ های ارایه شده از سوی چهار متهم اصلی پرونده مسیر تحقیقات را به بازجویی های فنی کشاند و در نهایت هر چهار متهم لب به اعتراف گشوده و عنوان داشتند که پس از طرح دوستی با پسر شاکی در فرصتی مناسب به عنوان میهمان به منزل وی رفته و یکی از آنها به بهانه بیماری و سردرد در یکی از اتاق ها به استراحت پرداخته و ساعتی بعد که از خانه بیرون رفته اند طلا، جواهرات و سکه های مالباخته را نیز به سرقت برده اند.

سرهنگ بستو، ادامه داد: در بازرسی از وسایل متهمان نیز یک سرویس طلا به ارزش ۶ و نیم میلیون تومان، یک انگشتر مروارید به ارزش یک میلیون و ۸۵۰ میلیون تومان، یک سرویس مروارید به ارزش چهار میلیون تومان، سه گردبند طلا به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۶ عدد سکه بهار آزادی و.... جمعا به ارزشی بالغ بر ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کشف و ضبط شد.متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل