Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:44:00 GMT

رستاخیز جان در خط ‌حزب‌الله ۱۰۷

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۱۱۷۹

رستاخیز جان در خط ‌حزب‌الله ۱۰۷

به گزارش ایسکانیوز، سخن هفته‌ این شماره از نشریه با عنوان «پیاده‌روی میلیونی اربعین، با حضور همه ادیان و مذاهب، حکایت از بیداری ملت‌ها و شکل‌گیری جبهه جدیدی در جهان دارد» به ابعاد مختلف این پیاده‌روی میلیونی پرداخته است.
گزارش هفته‌‌ این شماره از نشریه با توجه به تحولات اخیر در لبنان با عنوان «فتنه جدید سعودی با مهره حریری» به بررسی مهم‌ترین تحولات منطقه در روزهای اخیر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: تحولات سیاسی این روزها در غرب آسیا به طرز سرسام‌آوری حول محور فتنه‌آفرینی حکام سعودی می‌چرخد: نخست استعفای ناگهانی و البته معنی‌دار سعد حریری، نخست وزیر لبنان در عربستان، و تکرار اتهامات واهی سعودی علیه ایران در ریاض. سپس واکنش حمایت‌گرانه‌ی مقامات صهیونیستی از جمله نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم از نخست‌وزیر لبنان که اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ سیاسی این رژیم است. همچنین برکناری و بازداشت جمع قابل توجهی از شاهزادگان متنفذ و قدرتمند سعودی که رقیبی جدی برای سلطنت محمد بن سلمان در ریاض محسوب می‌شوند و در پایان، واکنش ائتلاف نظامی سعودی به حمله‌ی موشکی یمنی‌ها به فرودگاه ملک خالد ریاض که مانند همیشه بدون داشتن هرگونه ادله و سند محکمه‌پسند، ایران را نیز متهم به دست داشتن در آن کردند.
«6 توصیه اندیشکده اسرائیلی به مقامات آمریکایی برای مقابله با ایران» عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه خط حزب‌‌الله است که به بررسی این توصیه‌ها پرداخته است.
قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست، قدرت کشور را در مواجهه با دشمن بالا ببرید، برادران ایمانی باعث آرامش یکدیگرند، کاری که محالس عزا انجام می‌دهند، سیلی سخت جوانان ایرانی به آمریکا، احکام زیارت اربعین، رابطه‌‌تان را با خدا حفظ کنید، توصیه همیشگی به پسرها و دخترهای جوان و... عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
صدوهفتمین شماره‌ خط حزب‌الله به روح شهدای مرزبانی دشت چالدران تقدیم شده ‌است.
نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع: ایرنا

شهدای مرزبانی شهدا دشت چالدران رستاخیز جهان حزب الله نشریه خط حزب الله اربعین پیاده روی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. بعد از فصلی که در آن او بارسا را قهرمان لالیگا و سوپرجام کرد و نوید ظهور یک بارسای جدید را می داد، در فصل جاری دست آبی و اناری ها از تمام جام های فصل کوتاه مانده است. بارسا در تنها پنج روز هم قهرمانی لالیگا و هم لیگ قهرمانان را با شکست از رئال و پی اس جی از دست داد.

آینده ژاوی در بارسا نیز نامشخص است و با وجود اینکه او خبر از استعفایش در پایان فصل داده بود ولی حالا شاید ماندنی شود.

زاپاترو که بین سال های 2004 تا 2011 نخست وزیر اسپانیا بود، از ژاوی حمایت کرد: «من بسیار ژاوی را دوست دارم. اغلب با او حرف می زنم و به خصوص وقتی فوتبال بازی می کرد، ارتباط ما بیشتر بود. از نظر من او انسان و یک مربی باهوش و تواناست و از اینکه اوضاع برایش در بارسا خوب پیش نمی رود، ناراحتم.»

نخست وزیر سابق ادامه داد: «در بارسا تنش زیاد است و می دانم که این تیم مخالفان زیادی در اسپانیا دارد. حتی از من به خاطر اینکه هوادار بارسا هستم انتقاد می شد. افتحار می کنم زمانی که نخست وزیر بودم، از نزدیک شاهد دو قهرمانی اروپای بارسا در 2006 و 2009 بودم و امیدوارم شرایط ژاوی و بارسا بهتر شود.»

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه