Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، از سال 2017 امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی برای کاربران گوگل مپ ایجاد شد. همچنین گوگل قابلیتی اضافه کرد که با استفاده از آن کاربران می توانند فهرستی از مکان های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری های مورد نظر تنها برای کاربرانی فراهم بود که از نسخه اندروید یا آی او اس گوگل مپ استفاده می کردند اما شرکت گوگل، امکان اشتراک گذاری را برای کاربرانی که از نسخه وب استفاده می کنند نیز فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهییه فهرست مکان های مورد نظر در نسخه وب همانند نسخه موبایلی انجام می شود. بری این کار کافیست مکان مورد نظر را در نقشه پیدا کنید و با کلیک روی گزینه Save آن را به یکی از لیست های خود اضافه کنید. همچنین با رفتن به بخش مکان های خود (Your places) فهرست مکان های ذخیره شده را مشاهده می کنید که می توانید آن ها را در شبکه های اجتماعی (توئیتر، فیسبوک و گوگل پلاس) به اشتراک بگذارید.

گوگل اعلام کرده است که قابلیت اشتراک گذاری مکان‌ها در نسخه وب گوگل مپ طی هفته های آینده برای عموم کاربران فعال خواهد شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بیش از ۱۱۰۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان قزوینی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی استان از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، حدود ۱۱۶۰ مورد بوده است.

علی حجتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ارائه خدمات رایگان به حدود ۴۸۰ مددجوی نهادهای حمایتی از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم لوله کشی گاز داخلی منازل حدود ۴۸۰ مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد به‌صورت رایگان انجام شد.

وی با تأکید بر توجه خاص دولت سیزدهم بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر، افزود: طبق مصوبه ابلاغی دولت شرکت گاز استان قزوین سال گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار صرف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اعم از لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان، اشتراک‌پذیری رایگان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از ارائه بیش از ۱۱۰۰ اشتراک رایگان گاز خبر داد و خاطرنشان کرد: اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی استان از آغاز به کار دولت سیزدهم در حدود ۱۱۶۰ مورد بوده است.

حجتی‌پور از اجرای طرح راهیان پیشرفت برای ۱۱۰۰ نفر از نمایندگان آحاد مختلف جامعه و بازدید آن‌ها از تأسیسات شرکت گاز در یک سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته با اجرای اردوهای راهیان پیشرفت ۱۱۰۰ نفر از گروه‌های مختلف اجتماعی اعم از روحانیون، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و بانوان شاغل در ادارات استان از تأسیسات و زیرساخت‌های این شرکت بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: بخش مهمی از فرهنگ غلط مصرف به‌ویژه در زمینه گاز و انواع مختلف انرژی ناشی از کم‌کاری‌های صورت گرفته در بخش آموزش است و نتایج طرح راهیان پیشرفت ناظر بر این مطلب است که مردم وقتی با سختی کار تولید و توزیع گاز آشنا می‌شوند به ارزشمندی این اقدامات و بهای بالای گاز پی برده و رفتار خود را در زمینه مصرف تغییر می‌دهند.

کد خبر 746214

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم
  • مسکن های بی خطر در دوران بارداری
  • گوگل بیش از 100 میلیارد دلار برای هوش مصنوعی هزینه خواهد کرد
  • عرضه بیش از ۱۱۰۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان قزوینی
  • اخراج کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی توسط گوگل
  • به جای پیکسل ۸ گوگل یکی از این ۵ گوشی جذاب را خریداری کنید (+عکس)