Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش «أنصارالله» خطاب به کاخ سفید اعلام کرد که تا زمان توقف تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن، حملات موشکی این کشور به خاک عربستان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی أنصارالله یمن به محکومیت حمله موشکی نیروهای این کشور به ریاض واکنش نشان داد و از آن به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عبدالسلام در این خصوص گفت: آمریکا با محکوم کردن حمله موشکی نیروهای یمنی بار دیگر ثابت کرد که تجاوز نظامی آل سعود به مردم بی دفاع یمن با حمایت های سیاسی و نظامی واشنگتن ادامه پیدا می کند.

عبدالسلام همچنین تأکید کرد که حملات موشکی یمنی ها تا زمان توقف تجاوز نظامی آل سعود، ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: حملات موشکی نیروهای یمنی به خاک عربستان، تنها یک اقدام نظامی صِرف است.

گفتنی است، در بیانیه کاخ سفید در این باره آمده بود: حمله موشکی حوثی های  یمن تهدیدکننده امنیت منطقه ای بوده و تلاش های سازمان ملل در راستای مذاکره برای پایان دادن به درگیری ها در این کشور را تضعیف می کند.

بیانیه مذکور در ادامه با تکرار مواضع این کشور علیه سپاه پاسداران، اقدام دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن در حمله موشکیِ تلافی جویانه به ریاض را با کمک ایران توصیف کرده بود؛ ادعائی که غلامعلی خوش رو نماینده ایران در سازمان ملل آن را «بی پایه و اساس» خوانده است.

منبع: خبرگزاری سبأ

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟