Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم تلاش مستمر بارسا برای جذب کوتینیو، پاری سن ژرمن نیز علاقه وافری به خرید این ستاره برزیلی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرغم تلاش فراوان و تمایل کوتینیو برای انتقال به بارسلونا، این اتفاق در تابستان امسال رخ نداد تا بسیاری صحبت از عصبانیت و نا امیدی این ستاره برزیلی کنند.

اما اگرچه در ادامه راه اخبار زیادی در مورد احتمال از سرگیری این اتفاق در زمستان امسال یا تابستان بعدی شنیده شد، اما به نظر می رسد آنها رقیب دشواری مانند پاری سن ژرمن را برابر خود می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

LE 10 SPORT فرانسه ادعا کرد نیمار در اردوی فعلی تیم برزیل که برای دیدارهایی دوستانه مقابل انگلسی و ژاپن برپا شده است، در تلاش است تا فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول را برای انتقال به پاری سن ژرمن قانع کرده و جلوی رفتن او به بارسا را بگیرد.

همچنین به نظر می رسد مذاکرات پاری سن ژرمن و باشگاه لیورپول در خصوص انتقال کوتینیو پیشرفت خوبی داشته و شواهد حاکی از قرار ملاقات مدیر برنامه کوتینیو با آنتونی هنریکه مدیر ورزشی پاریسی ها در ماه قبل در شهر لندن بوده است و ممکن است در نهایت ستاره برزیلی به جای نوکمپ راه پاریس را در پیش گیرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل بود تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

دانلود (64.8MB)

دیگر خبرها