Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس پایتخت از تلاش صددرصدی مأموران پلیس، یگان ویژه، یگان امداد، اطلاعات و امنیت و همچنین راهنمایی و رانندگی برای آماده‌سازی، امنیت، انضباط و آرامش راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین به تلاش مأموران پلیس Police پایتخت برای برقراری نظم، آرامش و امنیت این مراسم راهپیمایی اشاره و اظهار داشت: از شب گذشته حدود 50 درصد از مأموران پلیس برای تسهیل و آماده‌سازی این راهپیمایی بزرگ در تلاش بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد:‌ از ساعت 5:30 امروز صبح مأموران پلیس‌های تخصصی انتظامی، یگان ویژه، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد، اطلاعات و امنیت در حال آماده‌سازی مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی بودند و تا پایان مراسم حضور فعال خواهند داشت. 
این مقام ارشد پلیس پایتخت به تلاش صددرصدی مأموران انتظامی پایتخت پرداخت و گفت: برقراری امنیت، انضباط و آرامش در مسیر راهپیمایی از جمله اهداف پلیس تهران بوده است. 
وی افزود: یگان هوایی نیز در کنار ماست تا بتواند مسیر را پوشش دهد. 
این مقام ارشد پلیس پایتخت، این تلاش مأموران پلیس را گوشه‌ای از ارادت آنها به آقا اباعبدالله الحسین دانست و افزود: این تلاش‌ها نشانه‌ای نوکری و خادمی ما نسبت به آقا اباعبدالله است؛ همه ما سرباز هستیم و امیدواریم که بتوانیم زمینه را برای ظهور آقا امام زمان(عج) آماده سازیم.
سردار رحیمی افزود: از خداوند متعال خواهانیم که در انجام وظیفه به ما توفیق دهد تا بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت و مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم به مردم خدمت کرده و همچنین بسترساز خوبی برای ظهور آقا باشیم. 
رئیس پلیس پایتخت با تشکر از مردم برای همکاری خوبشان با پلیس خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم درخواست پلیس را در خصوص عدم تردد با خودرو و موتور در مسیر راهپیمایی رعایت کرده‌اند؛ انتظار داریم مردم همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و در انتهای مسیر راهپیمایی نیز برای بازگشت به توصیه‌های پلیس نیز توجه کنیم. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر پایتخت خلوت است و البته سرعت زیاد در معابر خلوت برابر با حادثه است پس رانندگان باید با سرعت مقرره برانند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز (پنجشنبه ۱۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به علت افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودر ا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان