Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت محیط‌ طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست در جلسه کمیته راهبردی یوزپلنگ آسیایی گفت: محیط‌زیست همچنان بر اجرای برنامه های کلیدی و اساسی برای حفاظت از یوزپلنگ تاکید دارد.

به گزارش گروه چجامعه خبرگزاری میزان،حمید ظهرابی سرپرست معاونت محیط‌ طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست در جلسه کمیته راهبردی یوزپلنگ آسیایی با رد برخی القائات رسانه ای مبنی بر اینکه حساسیت سازمان محیط‌زیست نسبت به یوزپلنگ کم‌تر شده است، گفت: محیط‌زیست همچنان بر اجرای برنامه های کلیدی و اساسی برای حفاظت از یوزپلنگ تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی و حفاظت از یکی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری در کل کشور گفت: یوزپلنگ به اندازه‌ای اهمیت دارد که موفقیت یا ارزیابی عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه طبیعی به نوعی با سرنوشت این زیرگونه گره خورده است.

حمید ظهرابی افزود: این روزها دیده می‌شود که بعضی از رسانه‌ها به نوعی سعی یا حتی القاء می‌کنند که حساسیت سازمان حفاظت محیط‌زیست نسبت به گونه‌های جانوری و یا به طور خاص یوزپلنگ کم‌تر شده در حالی که من شخصا به عنوان کسی که در بطن کار است و یا خود آقای جوکار به عنوان مدیر پروژه و کسی که تلاش‌های شبانه‌روزی را برای راه انداختن برنامه‌های مربوط به این پروژه و حفاظت از این زیرگونه دارد، شاهد هستیم که مسئولین سازمان حفاظت محیط‌زیست و مخصوصا ریاست سازمان تاکیدهای بسیاری را برای اجرایی نمودن فعالیت‌های کلیدی و اساسی در زمینه حفاظت از یوزپلنگ را داشته‌اند.

ظهرابی در پایان گفت: در مورد پروژه حفاظت از یوز، برنامه ما این است که اگر دفتر برنامه عمران سازمان ملل‌متحد نتواند همکاری خود را ادامه دهد، ما از منابع طرح تنوع‌زیستی استفاده کنیم و چارچوب کار و زیرساخت‌ها باقی بماند.

جلسه کمیته راهبردی یوزپلنگ آسیایی با حضور سرپرست معاونت محیط‌ طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاون نماینده مقیم دفتر برنامه عمران سازمان ملل‌متحد در ایران، ریاست پروژه بین‌المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، مدیر برنامه‌های محیط‌زیست و توسعه اقتصادی و اجتماعی دفتر ملل‌متحد در ایران، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان جنوبی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان، ریاست محیط‌زیست طبیعی استان اصفهان، مدیرکل محیط‌زیست استان یزد، مشاور حوزه معاونت محیط طبیعی، مدیرکل دفتر اکتشاف وزارت صنعت و معدن و تجارت، مدیرکل دفتر مطالعات جامع عشایر، معاون نماینده یگان حفاظت سازمان، معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان، معاونت دفتر حیات‌وحش و رئیس گروه پستانداران این دفتر، رئیس گروه کارشناسان دفتر موزه تاریخ طبیعی، نماینده دفتر زیستگاه‌ها، نماینده مرکز امور بین‌الملل سازمان حفاظت محیط‌زیست، نماینده سازمان دامپزشکی کشور، معاونت محیط‌زیست استان سمنان، معاونت راه‌ و ترابری استان سمنان، مدیرکل دفتر اکتشاف سازمان صنعت و معدن، نماینده سازمان امور عشایری ایران و تعداد دیگری از مسوولان استانی سازمان‌حفاظت محیط‌زیست و کارشناسان حوزه حیات‌وحش در پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها