Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اولین روز از محرم، شما می توانید، فایل صوتی مداحی «سلام آقا الان روبروتونم، زیارتنامه می‌خونم» با نوای مهدی اکبری مداح اهل بیت (ع) را در اینجا بشنوید و دانلود کنید.

متن شور:

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می‌ارزه

حسین جانم

بذار سایه ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم

حرم گفتم هوای کربلا کردم

هواییشم فقط دور تو میگردم

حسین جانم



پناهم باش به جز روضه ت. پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم

به قربونت چشای اطلسی داری

همش آقا واسم برام دلواپسی داری

حسین جانم

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

تو رو دارم چی کم دارم حواسم نیست

حسین جانم

سبک بالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم

حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که میبینه

حسین جانم

سلام آقا که الآن رو به روتونم

من اینجامو زیارت نامه میخونم

حسین جانم دانلود مداحی سلام آقا با نوای مهدی اکبری انتهای پیام/ دانلود مداحی مهدی اکبری سلام آقا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعای بدون عمل سرانجامی ندارد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری‌تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب درآخرین جلسه تواصی به حق درجمع نمازگزاران مجموعه حج و زیارت سخن میگفت با بیان فرازهای دعای تحویل سال اظهار داشت: در فرهنگ دینی، دعا و عمل در کنار یکدیگر نتیجه بخش اند و دعا با پشتوانه عمل است که به نتیجه می رسد و دعا می تواند زمینه را فراهم کند ولی زمینه بدون عمل سرانجامی ندارد.  

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) می فرمایند: قِوامُ العَیشِ حُسنُ التَّقدیرِ، و مِلاکُهُ حُسنُ التَّدبیرِ، رکن و دوام زندگی در حسن تقدیر، برنامه ریزی خوب و حسن تدبیر، مدیریت و اجرای خوب است، افزود: دعا کمک کننده است ولی دعا با همراهی عمل و کار و فعالیت است که به نتیجه مطلوب خویش می رسد.
 
وی به حاضران توصیه کرد که در روزهای پایانی سال محاسبه اعمال خود در یک سال گذشته را مد نظر قرار دهند.  

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه با گرامیداشت سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در دهم رمضان به بیان ویژگی ها و فضیلت های آن حضرت و مجاهدت هایی که برای نصرت اسلام و پیامبر اکرم(ص) کرده بود، پرداخت. 

حجت الاسلام والمسلمین نواب به روایتی از رسول مکرم اسلام (ص) درباره فضائل حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر به داشتن چنین همسری افتخار  و با عظمت از ایشان یاد می‌کردند چنان‌چه فرمودند: ”آمنت اذ کفر الناس و صدقتنی و کذبنی الناس و واستنی فی مالها اذ حرمنی الناس و رزقنی الله منها اولادا اذ حرمنی اولاد النساء - بخدا سوگند خداوند بهتر از او زنی به من نداده، او بود که بمن ایمان آورد هنگامی که مردم کفر ورزیدند، و او بود که مراتصدیق کرد و مردم مرا تکذیب نموده(و دروغگویم خواندند) واو بود که در مال خود با من مواسات کرد(و مرا بر خود مقدم داشت)در وقتی که مردم محرومم کردند، و از او بود که خداوند فرزندانی روزی من کرد و از زنان دیگر نسبت بفرزند محرومم ساخت. 

وی گفت: خداوند به واسطه ویژگی های این بانو که برای یاری و حمایت از اسلام و پیامبر از مال خود گذشت و ایثارگری کرد فاطمه اطهر(س) را به آن حضرت عطا کرد . 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه یکی از خصائص حضرت خدیجه کبری (س) سلام خداوند متعال و جبرئیل بر ایشان می‌باشد، افزود: حضرت خدیجه وقتی این را از پیامبر شنید در مقابل با فروتنی  تمام عرضه داشت: "ان الله هو السلام، و منه السلام، و الیه السلام، و علی جبرئیل السلام-همانا خدا سلام است، و از او است سلام، و درود به سوی او باز گردد و بر جبرئیل سلام باد". 

وی اضافه کرد: این جملات نشان دهنده اوج فروتنی آن حضرت است و بین ایشان که اولین و برترین همسر رسول خدا بود با دیگر همسران پیامبر تفاوت بسیاری وجود دارد.

 

دیگر خبرها

  • دعای بدون عمل سرانجامی ندارد
  • با محبت کردن به یتیم، قلب خود را جلاء ‌دهید
  • اجرای دعاهای تصویری روزانه ماه رمضان با نوای کارکنان شهرداری اصفهان
  • هفت سین قرانی نوروز ۱۴۰۳ و سال جدید
  • رمضان در کردستان؛ از طنین نوای مرحبا تا اقامه تراویح
  • از نوای اذان از مسجد کوفه تا سنت طبل زنی رمضان
  • از نوای اذان از مسجد اورلاندو تا افطار در شین شیانگ
  • ماجرای پخش شدن نوای حیدر قبل از ورود به رینگ امیر علی اکبری + فیلم
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)