Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@17:43:40 GMT

شل از میدان نفتی مجنون عراق خارج می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۴۱۵۵

شل از میدان نفتی مجنون عراق خارج می‌شود

تین‌نیوز | 

مسئولان عراقی اعلام کردند: شرکت شل پذیرفته است تا پایان ماه ژوئن سال آینده میلادی، بهره‌برداری میدان مجنون این کشور را به یک شرکت عراقی واگذار کند.

رویترز از بصره گزارش کرد: دو مسئول عراقی اعلام کردند شرکت شل پذیرفته است که از میدان نفتی مجنون عراق خارج شود و تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی بهره برداری از این میدان را به شرکت عراقی بصره اویل واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌ای به امضای جبار اللعیبی، وزیر نفت عراق، مجوز خروج شل از میدان مجنون صادر شده است.

دو مسئول عراقی اعلام کردند در جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت‌های شل و شرکت دولتی بصره اویل عراق در هفته جاری، توافق واگذاری عملیات میدان مجنون امضا شده است.

طبق توافق خروج شل از میدان مجنون، کارگران عراقی استخدام شده و آموزش دیده از سوی شرکت شل، همچنان در میدان مجنون باقی می‌مانند.

شرکت شل اعلام کرد پس از واگذاری عملیات خود در میدان مجنون به دولت عراق، بر توسعه و رشد شرکت گاز بصره متمرکز خواهد شد

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟