Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اولین روز از محرم، شما می توانید، فایل صوتی مداحی «سلام آقا الان روبروتونم، زیارتنامه می‌خونم» با نوای مهدی اکبری مداح اهل بیت (ع) را در اینجا بشنوید و دانلود کنید.

متن شور:

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می‌ارزه

حسین جانم

بذار سایه ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم

حرم گفتم هوای کربلا کردم

هواییشم فقط دور تو میگردم

حسین جانم



پناهم باش به جز روضه ت. پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم

به قربونت چشای اطلسی داری

همش آقا واسم برام دلواپسی داری

حسین جانم

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

تو رو دارم چی کم دارم حواسم نیست

حسین جانم

سبک بالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم

حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که میبینه

حسین جانم

سلام آقا که الآن رو به روتونم

من اینجامو زیارت نامه میخونم

حسین جانم دانلود مداحی سلام آقا با نوای مهدی اکبری انتهای پیام/ دانلود مداحی مهدی اکبری سلام آقا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با محبت کردن به یتیم، قلب خود را جلاء ‌دهید

در دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا در ماه رمضان مهرورزی نسبت به یتیمان را روزی‌ام گردان؛ چرا که رحم کردن به یتیم با خلوص نیت، قلب را جلا می‌دهد. خدایا روزی کن که من اطعام طعام کنم و افطاری دهم، اطعام طعام مخصوصاً به فقرا و مستحقان از کار‌های بسیار نیکوست.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا در ماه رمضان مهرورزی نسبت به یتیمان را روزی‌ام گردان؛ چرا که رحم کردن به یتیم با خلوص نیت، قلب را جلا می‌دهد. خدایا روزی کن که من اطعام طعام کنم و افطاری دهم، اطعام طعام مخصوصاً به فقرا و مستحقان از کار‌های بسیار نیکوست.»

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ و إطْعامِ الطّعامِ و إفْشاءِ السّلامِ و صُحْبَةِ الکِرامِ بِطَوْلِکَ یا ملجأ الآمِلین»

«خدایا در این ماه، مهرورزی به ایتام، و خوراندن طعام، و آشکار کردن سلام، و همنشینی با اهل کرامت را نصیبم فرما، به عطایت‌ای پناهگاه آرزومندان.»

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ ارْزُقْنی فیهِ رَحْمَةَ الاْیتامِ» گفت: خدایا در ماه رمضان مهرورزی نسبت به یتیمان را روزی‌ام گردان. اگر قلب ما زنگ بزند، از چه دوایی می‌توان برای رفع آن استفاده کرد. برای این‌کار باید سحر‌ها قرآن بخوانید تا قلبتان را جلا بدهید. همچنین جان انسان را استغفار سحر جلا می‌دهد و می‌توان با یتیم‌نوازی قلب را جلا داد.

وی تاکید کرد: شخص ثروتمند تنها با دست کشیدن بر سر یتیم قلبش جلا پیدا نمی‌کند و باید یتیمان را از نظر مادی تأمین کند و مشکلات مالی آن‌ها را برطرف کند. پس یادتان باشد که رحم کردن به یتیم با خلوص نیت قلب را جلا می‌دهد.

این استاد برجسته اخلاق در شرح فراز «وَاِطْعامَ اْلطَّعامِ» توضیح داد: خدایا روزی کن که من اطعام طعام کنم و افطاری دهم. اطعام طعام مخصوصاً به فقرا و مستحقان از کار‌های بسیار نیکو است.

وی ادامه در شرح «وَاِفْشآءَ السَّلامِ» بیان کرد: خدایا روزی کن با صدای بلند سلام کنم. برخی عارشان می‌شود که اول سلام کنند؛ اما هستند برخی که در سلام کردن با صدای بلند پیش‌دستی می‌کنند. همچنین باید سلام را به درستی یعنی «سلامٌ علیکم» جواب داد و از بیان عبارت‌های دیگر مثل «سلام از ماست» جلوگیری کنیم. همچنین سلام کردن مستحب و جواب سلام دادن واجب است.

آیت‌الله مجتهدی در شرح فراز «وَصُحْبَةَ الْکِرامِ» تصریح کرد: خدایا توفیق بده در ماه رمضان با افراد کریم و عالم و دانا و متدین همنشین شوم. خدایا توفیق بده که با نیکان رفیق شوم. کاری کنید که رفیقتان یک درجه از شما جلوتر باشد. یکی از رموز موفقیت من در زندگی اختیار کردن رفیق خوب بوده است.

این استاد بزرگ اخلاق در پایان در شرح فراز پایانی دعای روز هشتم رمضان گفت: «بِطَوْلِکَ» یعنی به حق انعامت چه‌قدر تو به ما نعمت دادی به حق نعمت‌هایی که به ما دادی این دعا‌ها را درباره ما مستجاب کن، «یا مَلْجَاَ الاْمِلینَ»‌ای کسی که پناه آرزومندانی.

دیگر خبرها

  • با محبت کردن به یتیم، قلب خود را جلاء ‌دهید
  • اجرای دعاهای تصویری روزانه ماه رمضان با نوای کارکنان شهرداری اصفهان
  • هفت سین قرانی نوروز ۱۴۰۳ و سال جدید
  • رمضان در کردستان؛ از طنین نوای مرحبا تا اقامه تراویح
  • از نوای اذان از مسجد کوفه تا سنت طبل زنی رمضان
  • از نوای اذان از مسجد اورلاندو تا افطار در شین شیانگ
  • ماجرای پخش شدن نوای حیدر قبل از ورود به رینگ امیر علی اکبری + فیلم
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)
  • فیلم| واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام فرمانده»