Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - عضو مجلس خبرگان رهبری، جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز حضور شیعیان کشورهای مختلف در راهپیمایی اربعین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان، آیت الله محمدحسن فاضل گلپایگانی در جمع عزاداران اربعین حسینی در مصلی حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) اظهار کرد: یکی از نقش‌های موثر در شکل‌گیری راهپیمایی میلیونی اربعین، حضور ملت ایران و سپس شیعیان سایر کشورهای در این اجتماع باشکوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رمز حفظ جایگاه کنونی و راز تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی را وحدت کلمه دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما در شرایطی که جمهوری اسلامی در دنیا حکیمانه به پیش می‌رود این است که در سایه تبعیت از ولی‌فقیه از ارکان نظام پشتیبانی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وجود عنصر «حکمت» در رفتار جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز در شرایطی که کشوری مانند ایالات متحده که در رفتار دولتمردان آن این عنصر مشاهده نمی‌شودو در مسیر سقوط قرار دارد جمهوری اسلامی با اقتدار تمام و البته حکمت جایگاه خود را تثبیت کرده است.

وی به اظهارنظر برخی مقامات رژیم‌های مرتجع منطقه در خصوص دخالت ایران در امور کشورهای دیگر نیز اشاره و تأکید کرد: رژیمی که پرورش‌دهنده داعش است و حکومتی به دنبال ناامنی در کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه و یمن است چگونه این سخنان را مطرح می‌کند.

فاضل گلپایگانی همچینن با انتقاد از رفتار مقامات سعودی با اقداماتی نظیر دعوت از نخست وزیر لبنان به عربستان و یا تقاضای استعفای یک مسئول بلندپایه کشوری دیگر را نادرست و مایه شرمساری خواند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی

رئیس‌جمهور چین در پیامی افتتاحیه پانزدهمین نشست کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین در پیام روز شنبه خود خاطرنشان کرد: سازمان همکاری اسلامی نماد وحدت و استقلال کشورهای اسلامی است و کمک‌های مهمی در تقویت همکاری‌های کشورهای اسلامی و همچنین حفظ انصاف و عدالت بین‌المللی داشته است.

او با بیان اینکه چین و کشورهای اسلامی دوستان و شرکای خوبی با سابقه دوستی طولانی هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر چین و کشورهای اسلامی در زمینه مسائل مربوط به منافع و دغدغه‌های اصلی یکدیگر از یکدیگر حمایت کرده‌اند و در همکاری‌های عملی به نتایج ثمربخشی دست یافته‌اند و روابط دوستانه خود را به طور مستمر ارتقاء بخشیدند و نمونه خوبی از همکاری جنوب جهانی بوده‌اند.

شی جین‌پینگ گفت چین آماده ادامه همکاری با کشورهای اسلامی برای تداوم دوستی سنتی، تقویت اعتماد متقابل سیاسی، تعمیق همکاری‌های عملی، گسترش مبادلات بین تمدن‌ها، اجرای مشترک ابتکار توسعه جهانی، ابتکار امنیت جهانی و ابتکار تمدن جهانی است و مشارکت بیشتر در ساختن جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی