Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:30:18 GMT

جانشین بیرانوند مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۴۵۴۰

دروازه بان لژیونر فوتبال کشورمان به ایران آمد و احتمال دارد در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد. ناطقان: علیرضا حقیقی، دروازه بان 29 ساله فوتبال کشورمان که چند سالی است در فوتبال اروپا بازی می کند و این فصل هم در تیم اسکیلستونا سوئد توپ می زد، پس از درخشش با این تیم و قرار گرفتن در جمع 5 دروازه بان برتر لیگ این کشور، قراردادش به اتمام رسید و اکنون نیز در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند مصمم است تا برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی تیم های نظامی شود، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب جایگزین او است و با توجه به اینکه این باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است و فقط بازیکن آزاد می تواند جذب کند، حقیقی بهترین گزینه برای دروازه بانی پرسپولیس محسوب می شود.

بر همین اساس، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در جام جهانی 2014 برزیل هم بازیکن ثابت تیم ملی بود، اظهار کرد که دیگر دوست ندارد در لیگ سوئد بازی کند و با توجه به اینکه پرسپولیس تیم محبوبش است و می تواند در سال منتهی به جام جهانی درخشش زیادی داشته باشد و بار دیگر به تیم ملی دعوت شود، احتمال دارد او پرسپولیسی شود.

حقیقی در 2 دوره در پرسپولیس بازی کرد و عملکرد متوسطی نیز داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بیرانوند ، جانشین ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند.

در این لیست مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حضور داشتند و دعوت‌‌شان به تیم ملی سبب شد آنها فرصتی برای استراحت در تعطیلات نوروز نداشته باشند و سال نو را در اردو تحویل کردند‌.

البته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از جو بازی‌های ملی دور شد و از امروز پس از بهبودی، به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد اما کنعانی و بیرانوند کمی دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد.

با اعلام پرسپولیس، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

حال باید دید تیم پرسپولیس از چه زمانی با همه نفرات خود آماده ادامه بازی‌های حساس لیگ می‌شود. پرسپولیس علاوه بر این نفرات سه ملی پوش خارجی نیز دارد که هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

دیگر خبرها

  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!