Web Analytics Made Easy - Statcounter

شلمچه – معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از خدمات رسانی یک هزار نفر از کادر پزشکی نیروهای مسلح در مرزهای سه گانه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ولی مدنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار تجهیزات کاملی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در مرز شلمچه گفت: اورژانس نیروهای مسلح مستقر در مرز شلمچه به طور شبانه روزی به ۵۰۰ نفر مراجعه کننده خدمات اورژانسی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال در حوزه بهداشت و درمان به همت مجموعه خدمات درمانی نیروهای مسلح و مشارکت دانشکده علوم پزشکی آبادان، هلال احمر و اورژانس خدمات ویژه ای را به زائران اربعین ارائه کردیم.
 
به گفته وی امسال خدمات رسانی نیروهای کل مسلح با مرکزیت ناجا در مرزهای سه گانه به شکل ۲۴ ساعته ارائه شد.
  
وی با اشاره به پیش بینی ۱۰ بالگرد برای انتقال بیماران به بیمارستانها از مرزهای سه گانه اظهار کرد: با توجه به مرکزیت تردد زئران در مرز مهران، مجموعه ناجا با بسیج نیروها در آن منطقه، مدیریت مستقیم آن منطقه را عهده دار بود.

وی تصریح کرد: بنده به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح امروز برای بررسی و بازدید از روند و نحوه اجرای اقدامات و ابلاغیه‌های ارسالی فرمانده کل نیروهای مسلح به یگان‌های تحت تابعه وارد این منطقه شدم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از امنیت، ترابری و خدمات رسانی به زائران اربعین به عنوان سرفصل های مد نظر برای بررسی در سفر به این منطقه نام برد.

سردار مدنی گفت: نیروهای مسلح برای تأمین امنیت زئران اباعبدالله الحسین(ع) تمهیدات خاصر ار اتخاذ کرده اند.

وی افزود: سه سال است که به طور مستمر برای بازدید به این منطقه می آیم و خوشبختانه مشارکت نیروهای مسلح در زمینه مشارکت و خدمات رسانی به زائران را بیشتر و بهتر از قبل دیدم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد