Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین با اشاره به مأموریت‌های این کمیته در ایام اربعین، گفت: سیاست‌های هدف‌گذاری شده کمیته زیرساخت اربعین در حوزه‌های مختلف تحقق‌یافته است.

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین یکسری مأموریت ها در بخش های مختلف داشته است.

 وی با بیان اینکه بخشی از مأموریت های مربوط به قبل از شروع مراسم اربعین بوده که تکمیل، تجهیز و تحویل و مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: راه های مواصلاتی، گیت های خروجی و ورودی و پارکینگ ها از جمله این مأموریت ها در بخش قبل از آغاز مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین به گزارشات روزانه دریافتی از پایانه های مرزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خدمات مناسبی در حوزه های مذکور در مرزهای سه گانه به زائران ارائه شده است.

وی به وضعیت پارکینگ ها اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به نحو مطلوبی خودروها پارک شده و زائران نیز با انتظام و امنیتی که در خود پارکینگ ها برقرار بوده در هنگام بازگشت مراجعه و خودروهای خود را تحویل می گیرند.

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر باتوجه به بازگشت عمده زائران به کشور تمرکز کمیته نیز براین بوده که بتواند خدمات مناسب تری در زمان بازگشت به زائران ارائه دهد، تصریح کرد: حوزه آب و برق، شبکه های ارتباطی و پولی و بانکی بخش دیگر فعالیت های کمیته زیرساخت اربعین است.

وی ادامه داد: این حوزه روزانه توسط مجموعه همکاران پایش شده و در صورت وجود نواقص و کمبود با استفاده از فرصت های دپو و ذخیره تکمیل شود.

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه مشکل خاصی در حوزه آب و برق وجود ندارد ، افزود: آب و برق به صورت پایدار در مرزهای سه گانه شلمچه و چذابه و مهران ارائه شده و حتی بخشی در زمینه تأمین آب به بدره و کوت عراق نیز انتقال یافته است.

به گفته عبداللهی در زمینه شبکه های ارتباطی، این مجموعه نیز پایدار بوده و شبکه های تلفن همراه و وای فای پیش بینی شده در حال ارائه خدمات هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور