Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی و خرید اینترنتی مکمل ورزشی پروتئین

معرفی و خرید اینترنتی مکمل ورزشی پروتئین

مکمل ورزشی پروتئین به چند دسته کلی تقسیم بندی می شود که بهتر است قبل از خرید، به خوبی با پزشک یا مربی مشورت نموده و با اطلاعات کافی به دنبال تهیه بهترین نمونه باشید.

مکمل ورزشی پروتئین وی WHEY:

مکمل بدنسازی پروتئین وی whey که انواع مختلف آن را معرفی خواهیم نمود، به طور کلی از شیر تهیه می شود، اما به دلیل آنکه خود شیر بیست درصد پروتئین وی بوده و هشتاد درصد کازئین بنابراین به پروتئین شیر کازئین و به این نوع پروئین اصطلاحا پروتئین پنیر می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

WHEY CONCENTRATE:

ساده ترین نوع پروتئین می باشد که نسبت به سایر انواع پروتئین قیمت کمتری داشته و برای افراد مبتدی و افرادی که صرفا می خواهند پروتئین را به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنند، گزینه خوبی می باشد. اما از آنجایی که هضم آن خیلی راحت نمی باشد، ممکن است برای عده ای همراه با پیچ معده و نفخ همراه گردد. این مکمل را می توان قبل و بعد از تمرین استفاده نمود.

WHEY ISOLATES:

جذب و هضم این نوع پروتئین در بدن خیلی سریع انجام می گیرد، به خصوص برای افرادی که به لاکتوز حسایت دارند. این مکمل برای قبل و بعد از تمرین بسیار مناسب بوده و قیمتی کمی بالاتر دارد.

CASEIN PROTEIN:

اگر دنبال پروتئینی هستید که طی مدت زمان طولانی تری تجزیه شود و مدت بیشتری پروتئین مورد نیاز بدن را پوشش دهد، بخصوص زمانی که قصد دارید به خواب بروید، پروتئین کازئین بهترین انتخاب است؛ چرا که جذب و تجزیه آن در بدن بین ۵ تا هفت ساعت به طول می انجامد. بنابراین با استفاده از این پروتئین می توانید بدن را در طول خواب شب در سطح آنابولیک نگهدارید.

HYDROLYSATE PROTEIN:

بخاطر کیفیت بسیار بالا این گرانترین نوع از پروتئین بوده که بیشترین جذب را در بدن دارد و برای حفظ حالت آنابولیک در بدن پپتایدهایی با جذب سریع را فراهم می آورد و ضمن اینکه بهترین اثر را قبل و بعد از تمرین دارد هضم بسیار راحت تری را هم به همراه خواهد داشت.

SOY PROTEIN:

این نوع پروتئین که طرفدار زیادی هم ندارد بهترین گزینه برای افراد گیاه خوار محسوب می شود اما از طرفی هم تاثیر خوبی بر کلسترول بدن داشته و هم با بالا بردن ترشح هورمون های تیروئید و بالا بردن متابولیسم و در نتیجه سوخت و ساز بدن می گردد.

MILK PROTEIN ISOLATE:

هم شامل وی و هم کازئین بوده و آمینو اسیدهای فراوانی دارد. بنابراین نوع ترکیبی از پروتئین محسوب می شود که در همه ساعات روز غیر از شب می توان از آن استفاده کرد.

EGG ALBUMIN:

قدیمی ترین نوع از پروتئین می باشد و میزان قابل توجهی از پروتئین سفیده تخم مرغ را برای بدن تامین می کند.

BEEF PROTEIN:

نوعی از پروتئین است که از گوشت تهیه می شود و منبع بسیار خوبی از کراتین می باشد.

نکته مهم:

خیلی از افراد به اشتباه گینرها را جزئی از انواع پروتئین می دانند که در اشتباه هستند، چرا که گینرها محصولاتی هستند که علاوه بر مقداری پروتئین وی شامل ترکیبات بسیاری با کربوهیدارت بالا هستند که برای حجم گیری مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تهیه انواع مکمل پروتئین در هر دسته بندی می توانید به سایت داروخانه مثبت سبز مراجعه نموده و به سهولت یک کلیک پس از خواندن اطلاعاتی جامع، آن ها را سفارش دهید.

پروتئین وی اچ دی بی پی آی با طعم شکلات:

پروتئین وی اچ دی از کمپانی BPI برای عضله سازی ورزشکاران و شکل دادن به آنها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین علاوه بر ساخت بافت ماهیچه ای، مناسب برای ریکاوری عضلات بدن بعد از انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا نیز می باشد.

مکمل ورزشی گلدن وی کارن:

مکمل ورزشی گلدن وی کارن از آب پنیر غلیظ شده تشکیل شده و یک مکمل کارا و فوق العاده برای ورزشکاران است زیرا حاوی مقادیر بالایی پروتئین، اسیدهای آمنیه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه دار می باشد.

مکمل ورزشی سوپر وی شکلاتی کارن:

مکمل ورزشی سوپر وی کارن از پروتئین غلیظ شده آب پنیر و شیر تشکیل شده و یک مکمل فوق العاده برای ورزشکاران است. از مزایای این محصول می توان به افزایش ساخت پروتئین، افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و قدرت آنتی اکسیدانی آن اشاره کرد.

پروتئین وی ایزو پرو اپکس با طعم شکلات:

پروتئین وی ایزو پرو اپکس از ایزوله آب پنیر تشکیل شده و یک مکمل فوق العاده برای ورزشکاران می باشد. این محصول حاوی مقادیر بالایی پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه دار می باشد. از دیگر مزایای این محصول افزایش ساخت پروتئین، افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و قدرت آنتی اکسیدانی آن است.

بهترین شامپوهای ضد ریزش مو در داروخانه مثبت سبز

بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

شامپو وظیفه تمیزی و نظافت را برای موها و کف سر بر عهده دارد. اما برخی از شامپوهای موجود دارای خواص دیگری نظیری حالت دهندگی، جلوگیری از خارش پوست سر، ضد شوره، ضد ریزش مو و سایر موارد هستند. در این مجال به دلیل اینکه هم خانم ها و هم آقایان از داشتن موهای پرپشت لذت می برند و ریزش مو تاثیر بسزایی در کاهش زیبایی دارد، به معرفی بهترین شامپوهای ضد ریزش ایرانی و خارجی می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید با کسب اطلاعات معتبر بهترین گزینه را برای خرید انتخاب فرمایید.

شامپو آنافاز دوکری

ساز و کار شامپو آنافاز دوکری به اینصورت است که پوست سر را به منظور جذب داروها و محلول های ضد ریزش آماده می کند و در واقع یک نوع مکمل درمان محسوب می گردد.

ویژگی شامپو آنافاز دوکری

مناسب برای انواع الگو ریزش مو تقویت کننده و احیا کننده موهای نازک و ضعیف فرمولاسیون کرمی به منظور سهولت در ماساژ سر

مواد تشکیل دهنده

ویتامین B8 سبب افزایش ساخت کراتین ویتامین B5 افزایش رطوبت پوست سر ویتامین B6 سبب کاهش چربی

شامپو کینین تقویت کننده و ضد ریزش کلوران

این شامپو با تقویت پیاز مو و همچنین خونرسانی مناسب همراه با گردش خون مویرگی سبب می شود تا موهای شما تقویت شده و سبب افزایش رشد بیشتر در موهایتان می شود.

ویژگی شامپو کینین کلوران

درمان ریزش موهایی که بر اثر مشکلات هورمونی، وراثت، استرس و بارداری ایجاد تار موهای ضخیم و مستحکم با طول عمر بیشتر حاوی عصاره کینین که سبب افزایش گردش خون حاوی ویتامین های B5، B6، B7

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو سینره

این شامپو مخصوص موهای آقایان می باشد و با توجه به اینکه آقایان تعداد ساعات بیشتری را درمعرض نور آفتاب، دود آلاینده ها و سایر آلودگی ها هستند. در ترکیبات آن از سورفکتانت های ملایم با قدرت شویندگی ملایم به کار برده شده است که سبب تحریک و التهاب فولیکول ها نگردد.

ویژگی شامپو ضد ریزش سینره

حاوی ترکیبات روی و گیاه نیم به منظور کاهش چربی پوست سر دارای ویتامین B5 به منظور حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو حاوی ویتامین E جهت حفاظت در برابر رادیکا های آزاد

شامپو تقویت کننده مو اکوفن بایول

شامپو اکوفن بایول به دلیل دارا بودن پاک کننده های ملایم گیاهی و PH فیزیولوژیک ملایم سبب تقویت موها و کاهش ریزش آنها نیز می گردد.

ویژگی شامپو اکوفن بایول

مناسب برای موهای ضعیف، شکننده و نازک سبب افزایش درخشندگی و افزایش حجم مو حاوی پرو ویتامین B5 که سبب حفاظت طبیعی مو می گردد.

علاوه بر محصولات ذکر شده، شامپوهای ضد ریزش دیگری هم از برندهای معتبر وجود دارند که در این نوشتار نمی توان به همه آنها پرداخت. اما می توانیم به شما عزیزان سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز را بعنوان یک مرجع معتبر و کامل معرفی نماییم تا به سهولت یک کلیلک، با دنیای متنوعی از محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا شوید و یا با مراجعه به مجله پزشکی مثبت سبز مقالات مربوط به این محصولات را بخوانید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با دو هزار و ۷۹۹ واحد افزایش معادل ۳۶ صدم درصد در محدوده ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی، وامید، پارس، نوری و فملی از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های خودرو، وبملت، وتجارت، شتران و رمپنا با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خودر، فولاد، ثشاهد، خگستر و وتجارت هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۱ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
نماد‌های آریا، تجلی، دماوند، توسن و عالیس از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های خاور، انتخاب، کگهر و مادیرا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۲۲ نماد مثبت برابر ۳۹۷ نماد منفی بود. ۷۲ صف خرید مقابل ۳۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۲۵ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۵۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • این شش دلیل عامل مهم ریزش مو هستند
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • قوی‌ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز
  • بورس مثبت بسته شد
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • افزایش باکتری‌های مفید روده با اجزای زیست فعال کینوآ