Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارسال يک ايميل داخلي به کارکنان شرکت آشکار ساخته بود که اپل قصد دارد مرکز تازه تکميل شده بازديدکنندگان اپل پارک را به طور رسمي در روز جمعه 26 آبان (17 نوامبر) بازگشايي کند.
البته اگر در اين روزها به مرکز مذکور مراجعه کنيد با تابلوي زير رو به رو مي شويد که در آن ذکر شده «براي يک رويداد خصوصي تعطيل هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفاً در بازگشايي بزرگ ما در روز جمعه 17 نوامبر شرکت کنيد.»

منظور از «رويداد خصوصي» همان دعوتنامه اي بود که از کارکنان اپل خواسته بود در روز 16 نوامبر براي بازديد اختصاصي از مرکز فوق به اپل پارک مراجعه کنند. هر فرد مي تواند سه همراه را با خود به اين رويداد ببرد.

مرکز بازديدکنندگان اپل شامل يک اپل استور با محصولات ويژه، فروشگاه هديه، کافه، فضايي براي بازديد از اپل پارک به کمک تکنولوژي واقعيت افزوده و همچنين محلي موسوم به «observation deck» است. در اين مجموعه بازديدکنندگان مي توانند به روش هاي خلاقانه اي با نحوه طراحي و توليد محصولات اپل و ساختارهاي داخلي آن آشنا شوند.
مرکز بازديدکنندگان اپل پارک حدود 1000 متر مربع زيربنا دارد و برآورد مي شود که شرکت ساکن کوپرتينو براي احداث آن بيش از 100 ميليون دلار هزينه کرده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد