Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:03:04 GMT

کاهش تعداد کشته‌های جاده‌ای در اربعین امسال

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۷۵۱۴

کاهش تعداد کشته‌های جاده‌ای در اربعین امسال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر با اشاره به اینکه روند برگشت زائران در حال حاضر بیش از ساعات قبل در مسیر مهران به ایلام، جریان دارد، افزود: انتظار داریم تعداد ترددها در ساعات پیش روی امروز ۱۸ آبان ماه نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بعداز آن شاهد بار ترافیکی در مسیر و محورهای مواصلاتی به مقاصد زائران خواهیم بود، افزود: تمهیدات لازم برای تردد روان درنظر گرفته شده و محور مهران به ایلام از روز گذشته یکطرفه شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور جایگزین برای زائران از ایلام به مهران را محور ملکشاهی عنوان کرد و گفت: محور صالح آباد نیز برای بازگشت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به وضعیت محورهای مرزهای چذابه و شلمچه نیز اشاره و تصریح کرد: بار ترافیکی در محورهای چذابه به بستان و بستان به سوسنگرد و همچنین شلمچه به خرمشهر پر حجم ولی روان است.

سرهنگ رحمانی با تأکید براینکه مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که دیگر زائران اربعین نیز با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی مسیر بازگشت را طی کنند.

وی مهلت اجرای طرح ویژه اربعین توسط پلیس راهور ناجا را تا ۲۵ آبان ماه عنوان کرد و یادآورشد: آمادگی لازم برای بازگشت زائران درنظر گرفته شده و درصورت نیاز پلیس راه ایلام و خوزستان حتی بعد از ۲۵ آبان ماه نیز در مسیرهای برای خدمات رسانی به زائران حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به حوادث رانندگی در طی روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: براساس آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

 رییس پلیس راه استان اصفهان از فوت چهار نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر در تصادف تارا و پراید در محور بویین میاندشت خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر امروز برخورد یک دستگاه سواری تارا و یک دستگاه پراید به مرکز فرماندهی عملیات پلیس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محور بویین میاندشت به الیگودرز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم سواری پراید اعلام شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور