Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس نوشته های اربعین ، arbaeen عکس اربعین کربلا ، عکس های پیاده روی اربعین حسینی ، عکس پیاده روی اربعین ۹۶ ، عکس نوشته اربعین کربلا ،عکس اربعین پروفایل

با نزدیک شدن به اربعین حسینی ۹۶، زائران و ارادتمندان اباعبدالله برای حرکت به سوی کربلا آماده می شوند. عده ای با کاروان پیاده روی اربعن همراهند و عده ای قطار، اتوبوس یا هواپیما را برای اربعین برگزیرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری نیز در فضای مجازی به استقبال اربعین رفته اند.

مجموعه جدید عکس پروفایل برای اربعین ۹۶ را در ادامه ببینید








عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین ۹۶

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین ۹۶

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود


به گزارش تابناک ، در سال ۲۰۱۲ یک دختر ۱۵ ساله در برلین بر اثر تصادف با قطار مترو جان باخت. والدین او از شرکت فیسبوک خواستند که پیام های محرمانه‌ او را در اختیار آنها بگذارد تا شاید بفهمند مرگ او واقعا سانحه بوده یا ممکن است خودکشی باشد.

فیسبوک از این کار خودداری کرد. مرگ او به فیسبوک گزارش شد و حساب کاربردی او به یک حساب «یادبودی» تغییر کرد و دیگر کسی حتی با داشتن رمز عبور هم نمی تواند وارد آن بشود. پس از سال ها پیگیری قضایی، دادگاه عالی آلمان در سال ۲۰۱۸ دستور داد که فیسبوک پروفایل را تحویل بدهد.

به نقل از ایرنا، «کارل اومان» استادیار علوم سیاسی در دانشگاه «اوپسالا» سوئد در کتاب «زندگی پس از مرگ داده‌ها» به این مساله پرداخته است که آیا شرکت «متا» (فیسبوک) و شرکت هایی مانند آلفابت و اپل باید این قدرت را داشته باشند که تصمیم بگیرند پس از مرگ کاربران چه بر سر داده‌های آنها می‌آید.

اومان استدلال می کند که داده‌هایی که ما بعد از مرگ از خود به جا می‌گذاریم در واقع یک جسد اطلاعاتی است. آیا می توانیم مسئولیت رسیدگی به جسد اطلاعاتی خود را به شرکت های بزرگ فناوری واگذار کنیم؟ اومان می گوید که این یکی از مهمترین سوالات دوران ما است زیر هر کسی با دسترسی به اینترنت مقدار زیادی داده تولید می‌کند که بخش زیادی از آن پس از مرگ آن فرد به موجودیت خود ادامه خواهد داد.

 
این کتاب بر اساس تحقیقی است که اومان و «دیوید واتسون» در سال ۲۰۱۹ منتشر کردند و در آن برآورد کردند که فیسبوک تا پایان این قرن پروفایل حدود پنج میلیارد کاربر متوفی را در اختیار خواهد داشت.

این محققان می‌گویند که شرکت های فناوری بزرگ به این ترتیب در واقع یک آرشیو جهانی از رفتار انسانی و استناداتی از رویدادهای معاصر مانند جنبش «اهمیت جان سیاهپوستان» و «بهار عربی» دارند ضمن اینکه همچنین ممکن است به دنبال راه هایی برای کسب سود مالی از این پروفایل ها باشند و داده‌ها را بفروشند یا ممکن است به سادگی به بهانه آزاد کردن فضای سرورها از شر این داده‌ها خلاص شوند.

اما ممکن است مساله مرگ و زندگی در میان باشد. «مرکز پیشگیری و کنترل بیماری» سال گذشته اعلام کرد که خودکشی دختران نوجوان آمریکایی نسبت به یک دهه پیش ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده که این مساله با افزایش کاربرد گوشی‌های هوشمند مطابقت دارد. در سال ۲۰۱۸ فیسبوک به نقش خود در نسل کشی روهینگیا در میانمار اذعان کرد و در یک گزارش خاطرنشان کرد که این شرکت اجازه داده از پلتفرم آن برای تحریک خشونت استفاده شود.

با وجود همه اینها هنوز هیچ قانونی بطور معنادار کاربرد رسانه‌های اجتماعی توسط نوجوانان یا تاثیر این شرکت ها بر سخنان سیاسی را محدود نکرده است. بله این شرکت ها ممکن است روزی تصمیم بگیرند که داده‌های مربوط به افراد متوفی را بفروشند یا نابود کنند اما همین الان از داده‌های افراد زنده سوءاستفاده می کنند.

همانند بسیاری از نوشته‌های آکادمیک، اومان هم سوالات زیادی مطرح می کند اما راه حل زیادی مطرح نمی کند. او خاطرنشان می کند که هیچ شرکت یا کسب و کاری نباید مسئولیت تصمیم گیری در این باره را داشته باشد که با بقایای دیجیتال چه باید کرد. او در عوض می گوید که باید به این مساله بطور جمعی پرداخته شود.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان