Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:02:32 GMT

پیروزی ایران برابر پاناما در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۸۱۴۶

پیروزی ایران برابر پاناما در نیمه نخست

دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و پاناما در نیمه نخست با برتری شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم های ملی ایران و پاناما از ساعت 22 امشب در ورزشگاه گراتس اتریش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این بازی در نیمه نخست با پیروزی 2 بر یک به سود ایران تمام شد.

اشکان دژاگه در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی و سامان قدوس در دقیقه 19 گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل پاناما را گابریل تورس در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ایران کرد.

آرماندو کوپر از پاناما نیز در این نیمه با کارت زرد داور اتریشی بازی جریمه شد.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه چهار، کریم انصاری فرد روی پاس مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 13، بعد از حرکت انفرادی کریم انصاری فرد و دور زدن مدافع پاناما، بازیکن این تیم مهاجم ایران را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را به سود ایران نشان داد.

گل: در دقیقه 14، اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه زد تا گل نخست به سود ایران ثبت شود.

در دقیقه 17، سامان قدوس در موقعیتی مساعد توپ را به دهانه دروازه فرستاد که بازیکن پاناما به شکل خطرناکی توپ را دور کرد و مانع از زدن گل دوم توسط بازیکنان ایران شد.

گل: در دقیقه 19 روی کار تاکتیکی بازیکنان ایران، کریم انصاری فرد با یک پاس عمقی سامان قدوس را صاحب توپ کرد و قدوس نخستین گل ملی خود و دومین گل ایران در این بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 28؛ لسیله هرالدز از راه دور شوت زد که ضربه او بدون ایجاد خطر از کنار دروازه ایران عبور کرد.

در دقیقه 35، اشکان دژاگه پاس بسیار خوبی را در دهانه محوطه جریمه پاناما به کریم انصاری فرد داد. این بازیکن هم با دربیل مدافع رو به روی خود، از فاصله بیست متری شوت زد که توپ با فاصله اندکی از دیرک دروازه به خارج از زمین رفت.

در دقیقه 38، روی سماجت بازیکن پاناما در ایجاد موقعیت در داخل مجوطه جریمه ایران، روزبه چشمی به اشتباه پای این بازیکن را زد و داور نقطه پنالتی را به نفع پاناما نشان داد.

گل: در دقیقه 38، گابریل تورس از روی نقطه پنالتی توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 41، احمد عبدالله زاده از روی شوت برگشتی به مقابل محوطه جریمه پاناما، شوت زد که ضربه او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

نیمه نخست این بازی با حساب 2 بر یک به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد.

ترکیب پاناما: خوزه کالدرون، لسیله هرالدز، روبرتو چن، کارلوس وارگاس، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، آرماندو کوپر، مارکوس سانچز، ژوسیله نونز، ریکاردو آویلا و گابریل تورس.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود