Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اولین روز از محرم، شما می توانید، فایل صوتی مداحی «سلام آقا الان روبروتونم، زیارتنامه می‌خونم» با نوای مهدی اکبری مداح اهل بیت (ع) را در اینجا بشنوید و دانلود کنید.

متن شور:

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می‌ارزه

حسین جانم

بذار سایه ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حسین جانم

حرم گفتم هوای کربلا کردم

هواییشم فقط دور تو میگردم

حسین جانم



پناهم باش به جز روضه ت. پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

حسین جانم

به قربونت چشای اطلسی داری

همش آقا واسم برام دلواپسی داری

حسین جانم

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

تو رو دارم چی کم دارم حواسم نیست

حسین جانم

سبک بالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم

حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که میبینه

حسین جانم

سلام آقا که الآن رو به روتونم

من اینجامو زیارت نامه میخونم

حسین جانم دانلود مداحی سلام آقا با نوای مهدی اکبری انتهای پیام/ دانلود مداحی مهدی اکبری سلام آقا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال تحویل «به بهار سلام کن»

به گزارش جام جم آنلاین، سولماز عطایی، تهیه کننده ویژه برنامه سال تحویل در این باره توضیح داد: این ویژه برنامه با نام «به بهار سلام کن» روز چهارشنبه ساعت ۵ پنج صبح تا ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. ما تلاش کرده ایم یک ویژه برنامه شاد را برای شنوندگان آماده کنیم. برنامه با گویندگی مسعود خواجه وند، رضا شجاعی و لیلا رحیمیانی پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه ارتباط با گزارشگران شهرستان‌ها از چهار گوشه ایران خواهیم گرفت و دوستان به سراغ مراکز درمانی می‌روند و اتفاقاتی که ویژه سال تحول رخ می‌دهد را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال تولد نوزاد یا ترخیص یک بیمار و ... با حال و هوای مردمی این گزارش‌ها پخش می‌شود. ارتباط با مشهد داریم و با زائران درباره حال و هوایش در حرم صحبت خواهیم کرد.

این تهیه کننده با اشاره به بخش‌های موسیقی برنامه گفت: بخش‌های موزیکال در برنامه داریم و درباره موسیقی و نوروز صحبت خواهیم کرد. نمایش‌های طنز از دیگر بخش‌های ویژه برنامه به بهار سلام کن است. با توجه به اینکه مصرف دارو در کشور ما بیش از دیگر کشورهاست به این موضوع هم می‌پردازیم. بخش طنز با محوریت تلفن ۱۶۲ و صحبت‌های مردمی داریم.

عطایی عنوان کرد: یکی دیگر از بخش‌های برنامه صحبت با بیمارانی است که لحظه سال تحویل بیمارستان هستند و با آن‌ها درباره سبک زندگی شان که به اشتباه بود و منجر به بیماری شده، صحبت می‌کنیم. لطیفه‌های نوروزی از دیگر بخش‌های شنیدنی برنامه است. پیام‌هایی با محوریت سلامت، ارتباط با پزشکان و خیرین سلامت، بخش‌های این برنامه را شکل می‌دهد. همچنین یکی از آیتم‌ها برنامه به این موضوع اختصاص دارد که به سراغ مردم می‌رویم و می‌خواهیم از اتفاقات خوبی برایمان بگویند که علاقمند هستند سال آینده برایشان رخ بدهد.

دیگر خبرها

  • رمضان در کردستان؛ از طنین نوای مرحبا تا اقامه تراویح
  • از نوای اذان از مسجد کوفه تا سنت طبل زنی رمضان
  • از نوای اذان از مسجد اورلاندو تا افطار در شین شیانگ
  • چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟
  • تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد
  • سال تحویل «به بهار سلام کن»
  • ماجرای پخش شدن نوای حیدر قبل از ورود به رینگ امیر علی اکبری + فیلم
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)
  • فیلم| واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام فرمانده»