Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از زائران اربعین حسینی که از یزد عازم کربلا شدند، پیکر پاک ۴ سرباز شهید نیروی انتظامی خوزستان را زیارت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) پیکر پاک و مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک وطن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این 119 شهید تازه تفحص شده 54 شهید از شهدای ژاندارمری هستند که در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهر آن‌ها روز جمعه 12 آبان ماه امسال در تهران تشییع شد.

پیکر پاک تعدادی از این 54 شهید تازه تفحص شده ژاندامری شناسایی شدند که 4 تن از این شهدای والامقام متعلق به خوزستان است که همگی سرباز هستند.

این شهدای عزیز سرباز شهید قاسم سالمی فرزند غلام از اهواز، سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده فرزند عبدالحسین از شوشتر، سرباز شهید بهمن بنی‌مالک فرزند عبدالله از اهواز و سرباز شهید فریدون بابادی فرزند علیرضا از اهواز هستند.

در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان پیکر مطهر این 4 شهید تازه شناسایی شده با استقبال مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از معراج شهدای تهران به خوزستان انتقال یافت.

آئین استقبال از پیکر پاک این شهدا در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد و مردم خوزستان به همراه خانواده شهیدان پیکر مطهر این مسافران کربلا دربرگرفتند. پیکر مطهر این 4 سرباز شهید هم اکنون در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند حضور دارد و اقشار مختلف مردم به زیارت آن‌ها می‌آیند.

جمعی از زائران یزدی اربعین حسینی در راه بازگشت از کربلای معلی در معراج شهدای اهواز حضور یافتند و این 4 سرباز شهید را زیارت کردند. زائران یزدی همچنین در کنار پیکر مطهر 4 سرباز شهید خوزستانی به راز و نیاز با خدا پرداختند و آیاتی از قرآن مجید را نیز قرائت کردند.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت