Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:09:55 GMT

سوپ ساده و دلچسب پاستا و سبزیجات

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۹۲۸۳

سوپ ساده و دلچسب پاستا و سبزیجات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با رسیدن فصل سرما و سرماخوردگی بازار سوپ و غذاهای گرم و سالم گرم می‌شود. این سوپ در ۳۰ دقیقه آماده می‌شود، اما سرشار از سبزیجات است و آنقدر کامل هست که بتوانید به عنوان یک وعده غذایی در شام یا ناهار میل کنید. موادی که برای تهیه این سوپ خوشمزه در این مطلب آورده ایم برای ۴ تا ۶ نفر کافیست و ۱۹۱ کیلوکالری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم:

-یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن آواکادو یا کره
-یک پیمانه هویج خرد شده
-یک پیمانه کرفس خرد شده
-سه چهارم پیمانه پیاز زرد خرد شده
-یک پیمانه لوبیا خرد شده
-۵ حبه سیر رنده شده
-یک قاشق غذاخوری ادویه ایتالیایی (ترکیب پودر رزماری، سیر، فلفل قرمز، جعفری خشک، آویشن، ریحان خشک)
-یک عدد برگ بو
-یک پیمانه کدو سبز خرد شده
-دو عدد گوجه خرد شده
-تا ۴۰۰ گرم لوبیا سفید (به مقدار دلخواه)، خیس کرده و آبکشی شده
-۶ پیمانه آب مرغ یا آب سبزیجات
-نصف پیمانه پاستا
-نصف پیمانه نخود فرنگی
-۱ تا ۲ قاشق چایخوری نمک
-یک چهارم تا نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه
-پنیر پارمیزان به میزان دلخواه

طرز تهیه:

۱ - یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط به بالا قرار دهید و روغن را در آن گرم کنید. هویج، کرفس، پیاز و مقداری نمک را در آن بریزید. آن‌ها را در روغن تفت دهید تا پیاز‌ها نیمه شفاف و سبزیجات شروع به شیرین شدن کنند (حدود ۵ تا ۷ دقیقه). سیرها، لوبیا سبز، ادویه ایتالیای و برگ بو را به آن اضافه کنید. با قاشق هم بزنید و ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا بوی خوش ادویه و سیرتان دربیاید.

۲ - کدو سبز، گوجه، لوبیا سفید و آب گوشت یا سبزیجات خود را اضافه کنید. به مدت ۲۵ دقیقه سوپ را بجوشانید تا سبزیجات نرم شوند. می‌توانید نوع لوبیا را با توجه به علایق و دسترسی خود تغییر دهید و از هر لوبیایی که دوست دارید استفاده کنید.


۳ - بعد از ۲۵ دقیقه ماکارونی را اضافه کنید و ۷ تا ۱۰ دقیقه دیگر بپزید تا زمانی که نودل‌ها قابل خوردن شوند. در نهایت نخود فرنگی را اضافه کنید. اجاق را خاموش کرده و نمک و فلفل را اضافه کنید. مقدار نمک و فلفل بستگی به این دارد که آب گوشت یا سبزیجاتتان حاوی نمک و فلفل باشد یا خیر. توصیه می‌کنیم با نصف قاشق چایخوری نمک شروع کنید، هم بزنید، بچشید و اگر نیاز بود باز هم نمک اضافه کنید.

۴ - در مرحله آخر مقداری پنیر پارمسان روی سوپ ریخته و میل کنید.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

 

طرز تهیه سوپ سبزیجات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۰۳ میلیون مترمکعب به حجم آب پشت سدهای لرستان اضافه شده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: ۴.۰۳ میلیون مترمکعب به حجم آب پشت سدهای استان اضافه شده است.

داریوش حسن نژاد هفتم فروردین بیان کرد: در پی بارش‌های سه روز گذشته در استان، میزان ۴.۰۳ میلیون متر مکعب به حجم آب پشت ۶ سد در حال بهره برداری استان اضافه شده است که ۳.۰۱ میلیون متر مکعب آن مربوط به سد ایوشان بوده و ۱.۰۲ میلیون متر مکعب به حجم ۵ سد دیگر اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: دبی ورودی آب به مخازن سدهای استان برای روز سه شنبه هفتم فروردین ماه ۲۵.۴۰ متر مکعب بوده که از این مقدار ۲۲ متر مکعب در ثانیه مربوط به ورودی سد ایوشان و حجم کل آب موجود در مخازن سدهای استان به مقدار ۷۸.۶۸ میلیون متر مکعب رسیده است.

حسن نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع ۳۸ درصد حجم مخازن سدهای استان پر است و حجم آب موجود در مخازن نسبت به سال گذشته در همین تاریخ (هفتم فروردین) ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محققان: سرکه سیب در سه ماه بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن شما را کم می‌کند
  • پکوره رمضانی با سبزیجات و آرد ساده + فیلم
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • ۲۳ ماهواره به خوشه استارلینک در مدار زمین اضافه شد
  • ۴.۰۳ میلیون مترمکعب به حجم آب پشت سدهای لرستان اضافه شده است
  • دستور پخت آش آبکش قوچانی، خوشمزه و دلچسب