Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@21:24:01 GMT

100 میلیارد دلار اختلاس شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۹۵۹۸

به گزارش پارس نیوز،

 «شیخ سعود المعجب» دادستان کل عربستان‌ سعودی، روز گذشته گفت: «تاکنون ۲۰۸ تن در ارتباط با تحقیقات ضد فساد مالی در این کشور بازجویی و هفت تن از آنان نیز آزاد شده‌اند.»

المعجب در بیانیه‌ای گفت که «بر اساس تحقیقات سه سال اخیر، تخمین زده می‌شود که دست‌کم ۱۰۰ میلیارد دلار در چند دهه اخیر به طور سیستماتیک مورد اختلاس قرار گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او همانند سایر مقام‌های بلندپایه عربستان‌سعودی تکرار کرد که دستگیری‌های اخیر در این کشور تاثیری بر فعالیت تجاری نخواهد داشت و فقط حساب‌های شخصی تعدادی اتباع سعودی در بانک‌ها مسدود شده‌اند ولی این اقدام در مورد شرکت‌ها صورت نگرفته‌است.

دادستان کل عربستان‌سعودی افزود که شرکت‌ها و بانک‌ها آزادند تا به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

ده‌ها تن از اعضای حکومت عربستان سعودی، مقام‌ها و مدیران تجاری این کشور شنبه گذشته در یک اقدام ناگهانی با حکم کمیته مبارزه با فساد دستگیر شدند.

این دستگیری‌ها تنها ساعاتی پس از تشکیل این کمیته از سوی «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی صورت گرفته است.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان