Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برنامه داریم مسابقات مناظره به زبان انگلیسی را اسفندماه در این دانشگاه برگزار کنیم.

مجید سرسنگی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه داریم دانشجویان را آماده کنیم تا بتوانند به زبان انگلیسی در مناظرات دانشجویی شرکت کنند.

وی افزود: با حضور دانشجویان کشور در مناظرات بین المللی می توانیم فرهنگی ایرانی – اسلامی و دانشگاهی خود را به دنیا منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: همچنین با حضور در چنین مسابقاتی می توانیم تصویر صحیح تری از کشور به جهانیان عرضه کنیم.

سرسنگی تاکید کرد: برنامه داریم ابتدا مسابقات مناظره به زبان انگلیسی را اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار کنیم و تیم های برگزیده را آماده کنیم برای حضور در مسابقات بین المللی مناظره که دی ماه هر سال برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور